zmiana nicka

1. Data: 2002-06-20 15:13:02

Temat: zmiana nicka
Od: "Clio [bylo Iza]" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz pojawiaja sie ostatnio inne Izy, a nie chce nikogo zmuszac do
zmiany, sama zmieniam nicka na Clio (a wlasciwie, to wyciagam go bardzo
zakurzonego z glebokiej szuflady).
Pozdrawiam
Iza
.

2. Data: 2002-06-21 18:14:57

Temat: Re: zmiana nicka
Od: n...@a...edu (Neodave) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jun 2002 17:13:02 +0200, "Clio [bylo Iza]"
<c...@o...net.pl> wrote:

>Poniewaz pojawiaja sie ostatnio inne Izy, a nie chce nikogo zmuszac do
>zmiany, sama zmieniam nicka na Clio (a wlasciwie, to wyciagam go bardzo
>zakurzonego z glebokiej szuflady).

Fajny nick, Clio vel Izo :-)
--
"Ten wie wystarczajaco duzo, kto wie jak sie uczyc"
www.szybkanauka.of.pl

Siedzieć w domu
pieniądze-temat stary jak świat
próba
nie separacja/chyba do prawnika/
Studia Psych.-Ped. Pomocy Rodzinie i Dziecku