zmiana pigulek

1. Data: 2000-01-15 11:04:12

Temat: zmiana pigulek
Od: Czarodziejka <e...@a...cc.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy mam wziac pierwsza z nowych pigulek: nastepnego dnia po ostatniej
"starej" czy pierwszego dnia krwawienia (u mnie czwartego dnia przerwy)?

Pozdrawiam serdecznie

Emila Orzechowska

2. Data: 2000-01-15 21:12:33

Temat: Re: zmiana pigulek
Od: "Alexandra Łukuć" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jetem lekarzem ale kiedy mi lekarz zalecil zmiane pigulek to bralam no
rmalnie tak jak stare - po tygodniu przerwy

--
Alexandra Lukuc
a...@g...pl
Czarodziejka <e...@a...cc.uni.torun.pl> wrote in message
.uni.torun.pl...

3. Data: 2000-01-16 11:19:56

Temat: Odp: zmiana pigulek
Od: "nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy mam wziac pierwsza z nowych pigulek: nastepnego dnia po ostatniej
> "starej" czy pierwszego dnia krwawienia (u mnie czwartego dnia przerwy)?
>
> Pozdrawiam serdecznie
>
> Emila Orzechowska

Na ulotce Mercilonu pisze " pierwsza tabletke, pierwszego opakowania wziac w
pierwszym dniu krawawienia ( dotyczy takze zmiany z innego srodka ) "

Nikusia

4. Data: 2000-01-17 21:25:31

Od: 1...@p...onet.pl (Waldemar Kujawa) szukaj wiadomości tego autora

Mozna róznie , ale najlepiej po siedmiu dniach przerwy.
Przy zmianie przeparatu mozna jednym slowem brac go tak jakby zmiany nie
bylo.Ale jak wezmiesz inaczej to tez nie bedzie tragedii.
Zdrowia.
Waldemar Kujawa

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

5. Data: 2000-01-20 17:36:11

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie ze po 7 dniach przerwy traktujac nowe opakowanie nowego leku jak
nowe opakowanie starego...

--

pozdr00fka
Waldim

Użytkownik Czarodziejka <e...@a...cc.uni.torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.21.0001151149440.19913-100000@alf
.cc.uni.torun.pl...

6. Data: 2000-01-20 20:21:54

Od: p...@p...pl (Piotr Bodzek) szukaj wiadomości tego autora

jakiws pytania o antykoncepcje? moze chcecie zasiegnac rady ginekologa?
sluze...

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

Zapisz sie na kasa-chorych@eGroups.com
Co to jest cystografia mikcyjna ???
Rewelacyjna metoda leczenia polem elektro-magnetyczny?!
Re: Odp: Pomocy (diagnostycznej)
Re: od kiedy mozna rozpoznac plec plodu?