zmowa milczenia

81. Data: 2009-01-10 21:10:46

Temat: Re: zmowa milczenia
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biały Kruk kinematografii ? nic z tego nie rozumiem, ale film mogę
nakręcić

Jaki reżyser, taki kruk będzie.

82. Data: 2009-01-10 22:46:56

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.googlegroups.com
Użytkownik <a...@r...net> napisał(a):

> Zdjęcia na stronie przedstawiają ogród sprzed 3-4 lat, a on się od
> tego czasu zmienił. Drzewa znacznie urosły i teraz wolnej
> przestrzeni, którą tak lubię, jest znacznie mniej. Już wtedy, gdy
> zakładałam ogród, brałam pod uwagę te zmiany. Nie sztuką jest coś
> gęsto posadzić, lepiej chyba przewidzieć powiększanie się rozmiarów
> roślin. I tak starałam się robić.
> A czy mi się udało, to zawsze będzie kwestią otwartą....

Hejka. Anno, z wielką przyjemnością przeczytałem to, co napisałaś o
swoim ogrodzie i jak zareagowałaś na opinie o nim. Ogromny szacunek budzi
fakt, iż sama własnoręcznie dbasz o jego nienaganny wygląd.
Mam nadzieję, że zrobisz mnie i wszystkim innym użytkownikom tej
dyskusyjnej grupy ogrodowej tę przyjemność i za kilka miesięcy udostępnisz
nam nowe, tegoroczne zdjęcia swojego ogrodu abyśmy mogli dalej go podziwiać.
Pozdrawiam oczekująco Ja...cki
PS Link do Twojej strony od razu dodałem do ulubionych. :-)

83. Data: 2009-01-10 23:19:31

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusyjnej grupy ogrodowej tę przyjemność i za kilka miesięcy udostępnisz
> nam nowe, tegoroczne zdjęcia swojego ogrodu abyśmy mogli dalej go

Annus superior semper melior.

84. Data: 2009-01-11 09:43:31

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

? wrote:

> Jaki reżyser, taki kruk będzie.

Hmm ja taki bardziej łysy reżyser jestem niż biały :-D
--
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

85. Data: 2009-01-11 13:25:36

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm ja taki bardziej łysy reżyser jestem niż biały :-D

To dobrze, spora szansa, że film podbije serca.

Pozdrawiam kasowo.

86. Data: 2009-01-11 16:44:15

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

? pisze:
> podziwiać.
>
> Annus superior semper melior.

Cudze chwalicie swego nie znacie?
"Dawno tak baba rzekla, co daléj, to gorzéj. - Baba lecąc se wschodu
wołała: Co daléj, to gorzéj."
http://www.zeno.org/Wander-1867/A/Lange
pozdr. Jerzy

87. Data: 2009-01-11 20:05:04

Od: a...@r...net szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 17:44, JerzyN <0...@m...pl> wrote:

> Cudze chwalicie swego nie znacie?
> "Dawno tak baba rzekla, co daléj, to gorzéj. - Baba lecąc se wschodu
> wołała: Co daléj, to gorzéj."http://www.zeno.org/Wander-1867/A/Lange
> pozdr. Jerzy

Witam,

Dirko, Bea, dziękuję. To było bardzo miłe!

Jeśli chodzi o wielkość ogrodu, to należy do tych średnich - 22ary. Za
mały na to, co chciałabym w nim mieć i prawie za duży na to, czemu
jestem w stanie podołać. Łopata została wbita w trawiasty nieużytek w
1996 roku.

Kiedyś założyłam sobie, że zmiany w ogrodzie będę pokazywać co 5 lat.
Tak, aby nie zarzucić zdjęciami i przy okazji nie zanudzić. Zdjęć jest
przecież bardzo dużo, choć nie pokazują całego ogrodu.
Na starcie mojej strony dostałam radę -"zdjęcia to nie wszystko,
przydałaby się też garść informacji".
Zatem w miarę wolnego czasu i moich możliwości, przygotowuję materiały
i zamierzam je umieścić na stronie. Tak jest np. w prezentacjach
storczyków. Teraz pora podgonić część ogrodową. Na pewno tam pojawią
się jakieś nowsze ujęcia, choć może ich być niewiele.

Jeśli dwa ostatnie wpisy, to miał być doping do pokazania nowszego
oblicza ogrodu, to chyba powinnam odebrać go, jako ciekawy i zabawny.
Jeśli intencje były inne, to autorzy będą musieli poćwiczyć cnotę
cierpliwości i za jakiś czas dowiedzą się, czy im dalej to
gorzej... :-)))
"Cudze chwalicie swego nie znacie?"
Tak, skupienie się na własnym ogrodzie, z pewnością wyjdzie mu na
dobre!

Ciepło pozdrawiam,
Anna

88. Data: 2009-01-12 09:16:00

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@r...net wrote:

> [...]
> storczyków. Teraz pora podgonić część ogrodową. Na pewno tam pojawią
> się jakieś nowsze ujęcia, choć może ich być niewiele.

Czekamy cierpliwie :)

> Tak, skupienie się na własnym ogrodzie, z pewnością wyjdzie mu na
> dobre!

Tylko jak tu się skupiać na własnym ogrodzie, gdy mróz za oknem. Ja na
razie w ogrodzie skupiam się wyłącznie na dokarmianiu ptaków.

Pozdrawiam
Bea

89. Data: 2009-01-12 09:57:16

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 23:46, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> [...]
>                     Pozdrawiam oczekująco Ja...cki
> PS Link do Twojej strony od razu dodałem do ulubionych. :-)

JA też już od dawna mam tą stronę w ulubionych,pozdrawiam właścicielkę
ogrodu.

90. Data: 2009-01-13 17:10:47

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

> Białego poproszę, różowy mam. Nasion zebrać mi się jeszcze nigdy nie udało,
> zawsze się spóźniam i koszyczki są puste :(

Sprawdziłam dzisiaj, mam nasiona różowego dyptamu.
Mogę chętnych obdarować.

Pozdrawiam, Barbara

Mróz
Pomidory hamer...