zmywarka - osad/nalot

1. Data: 2003-03-14 14:38:32

Temat: zmywarka - osad/nalot
Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio, tylko na niektórych naczyniach (brązowy arcoroc) pojawił się po
umyciu
w zmywarce biało-szary nalot/osad. Dodam, że uzywamy cały czas tej samej
chemii.
Co to może być???
--
Marcin
GG 13349, m...@t...pl

1. Data: 2003-03-14 15:26:32

Temat: Re: zmywarka - osad/nalot
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mk <m...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> umyciu
> w zmywarce biało-szary nalot/osad. Dodam, że uzywamy cały czas tej samej

Ogólnie duralexu w zmywarce myć nie należy (często wbrew buńczucznym
zapewnieniom producentów). Produkty Arcorocu przeważnie nie znoszą mycia w
zmywarce i po jakimś czasie robi się z nimi takie coś. Rozwiązanie: nie myć
albo myć z nastawieniem, że się wywali, jak zaczną wyglądać naprawdę bueee.

Jop

1. Data: 2003-03-14 20:20:43

Od: "koola" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-15 20:31:15

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Mar 2003, Jolanta Pers wrote:

> [...]
> albo myć z nastawieniem, że się wywali, jak zaczną wyglądać naprawdę bueee.

Stwierdzam trochę co innego - najtańsze duraleksy owszem się niszczą
(zwłaszcza, jeżeli wcześniej były myte ręcznie). Z tymi trochę lepszymi
jest w porządku, a praktycznie wszystkie szkalnki i talerze mamy
duraleksowe. Ślady widać tylko na takich "najprymitywniejszych" szklankach
z uszkiem.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-03-17 15:33:25

Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogólnie duralexu w zmywarce myć nie należy (często wbrew buńczucznym
Ok, a czy macie też problemy z niedomytymi (ślady jakby zaschniętej piany)
na stalowych garnkach i przykrywkach od nich? Zastanawia mnie to czy jest
specyfika
materiałów z jakich są wykonane czy sposobu ich użytkowania (pianka z
gotowania,
potem zaschnięta)?

1. Data: 2003-03-17 15:33:43

Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

GG 13349, m...@t...pl
wywal ".wywalto." z mojego adresu e-mail,
nie używam konta tlen do odbierania poczty

Masz dom i duza dzialke to powinienesz je miec..........
10 BEZPŁATNYCH, DOŻYWOTNICH licencji na TIME ALARM-komputerowy program ochrony mienia.
3 zmywarki w finale - którą kupić ?
Pralka Electroluź EWT 1255
warunki techniczne w budownictwie