zmywarka pod płytą gazową ??

1. Data: 2002-12-03 22:03:44

Temat: zmywarka pod płytą gazową ??
Od: "Tajson" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kombinuje gdzie by tu wpasować zmywarke 60tkę do nie za dużej
Czy mozna tak zabudować że na górze bedzie płyta gazowa a pod nią zmywarka.
Czy są jakieś przecwwskazania ?
Czy ktoś ma takie rozwiązanie - jak sie sprawuje ?

1. Data: 2002-12-04 07:33:01

Temat: Re: zmywarka pod płytą gazową ??
Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Tajson <t...@w...pl> wystukal(a) :

> Witam
> Kombinuje gdzie by tu wpasować zmywarke 60tkę do nie za dużej
> Czy mozna tak zabudować że na górze bedzie płyta gazowa a pod nią
> zmywarka. Czy są jakieś przecwwskazania ?

Mysle, ze nie ma

> Czy ktoś ma takie rozwiązanie - jak sie sprawuje ?

Znajomi maja takie rozwiazanie tymczasowe. Nie maja jeszcze umeblowanej kuchni, wiec
plyte postawili na zmywarce - i nic sie nie dzieje.

--
Pete
misiek at bigfoot dot com

1. Data: 2002-12-04 09:49:53

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tajson" <t...@w...pl> wrote in message news:asj9m9$apd$1@news.tpi.pl...
> [...]
zmywarka.
> Czy są jakieś przecwwskazania ?
> Czy ktoś ma takie rozwiązanie - jak sie sprawuje ?

Jezeli mowimy o sprzecie do zabudowy to przeciwskazan raczej nie ma. Ale
pamietaj, ze plyta gazowa pod spodem potrzebuje miejsca. Co oznacza iz blat
bedziesz musial podniesc o jakies 20 cm do gory. Jezeli jestes wysoki to ok.
Ale niskie osoby moga miec problem z wykorzystaniem blatu. Kiepsko sie kroi
na ten przyklad chleb czy wedline majac blat na wysokosci szyi ;) No moze
troche przesadzilam, ale zbyt wysoki blat nie jest zbyt wygodny w
uzytkowaniu.

Joanna

1. Data: 2002-12-04 10:25:58

Temat: Re: zmywarka pod płytą gazową ?? a właściwie o blacie
Od: "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisała:

[...]
> [...]
> na ten przyklad chleb czy wedline majac blat na wysokosci szyi ;) No moze
> troche przesadzilam, ale zbyt wysoki blat nie jest zbyt wygodny w

Moja żona sobie zażyczyła blat i zlewozmywak na wysokości 80 cm.
Sama ma 172 cm. Jest bardzo zadowolona z wysokości blatu i wreszcie
jej po dłuższym staniu w kuchni kręgosłup nie nawala.
Co ciekawe, dla mnie zlewozmywak (ale nie blat) jest za wysoko ;))
--
Marcin

1. Data: 2002-12-04 10:39:17

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Moja żona sobie zażyczyła blat i zlewozmywak na wysokości 80 cm.
Zmywarki maja od 85 cm w gore (regulowane nozki). Chyba zeby cos kolo tego.
W kazdym razie na pewno sa wyzsze niz 80 cm. Mozna tez kombinowac z blatem.
Do kazdej szafki blacik i szafki na roznych wysokosciach.

Joanna

1. Data: 2002-12-04 10:52:15

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Dec 2002, Joanna wrote:

> Zmywarki maja od 85 cm w gore (regulowane nozki). Chyba zeby cos kolo tego.

Zmywarki do zabudowy mogą być niższe, nie wiem, czy aż do 80 cm uda się
zjechać, ale do jakichś 82-3 na pewno...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-12-04 11:40:23

Od: "Rav_V3k" <a...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tajson" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zmywarka.
> Czy są jakieś przecwwskazania ?
> Czy ktoś ma takie rozwiązanie - jak sie sprawuje ?

Ja bym jeszcze sprawdził w instrukcjach obydwu urządzeń: w zmywarce - co
może być nad nią, a w płycie - co może być pod nią (np. 20cm odstępu od
innych elementów - ja miałem taki warunek montażu)

--

: rav_v3k : rafal1404 małpa kr home pl

1. Data: 2002-12-04 13:25:26

Od: "Mirek" <_...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kombinuje gdzie by tu wpasować zmywarke 60tkę do nie za dużej
> Czy mozna tak zabudować że na górze bedzie płyta gazowa a pod nią

Nie można, jest za ciasno.

1. Data: 2002-12-05 06:38:04

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej nie.
zmywarka do zabudowy nie jest nośnikiem elementów nontowanych na sobie.
Jedynie wymaga wsunięcia pod blat łączący sasiednie szafki, a żeby sie nie
wysunęła przykręca sie ją od spodu do blatu poprzez dwie blaszki. Pozatym
zmywarka ma ok 59 cm wysokości i na to jeszcze płyta jakieś 30 cm to razem
90 :-) wazne jest też to, że zmywarka do zabudowy nie ma wykończenia od
góry tylko jakieś filcowe wyciszenie które wydaje mi sie mogłoby sie zapalić
od jakiejś iskry no i plastikowe elementy mogłyby sie powyginać od gorącego.
Ale jest jedna zaleta - podejżewam ze pusta od wewnątrz płyta gazowa dawała
by nezłe basy w rytm sprykiwacza ;-))
k.

1. Data: 2002-12-05 10:46:35

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Dec 2002 07:38:04 +0100, "krzysiek" <k...@p...onet.pl>
wrote:

>wysunęła przykręca sie ją od spodu do blatu poprzez dwie blaszki. Pozatym
>zmywarka ma ok 59 cm wysokości i na to jeszcze płyta jakieś 30 cm to razem
>90 :-)

hm - jakie 30cm plyty?

Pozdrawiam
Dlugi