zmywarka pod płytą gazową ??

1. Data: 2002-12-05 11:10:23

Temat: Re: zmywarka pod płytą gazową ??
Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dlugi" <w...@p...onet.pl> wrote in message
news:ajbuuuos1g0ni458pfsap09ajooh4mmfne@4ax.com...

> hm - jakie 30cm plyty?

Mnie to zastanawia ta wysokosc, 59 cm? Tyle to maja szerokosci.

Joanna

1. Data: 2002-12-05 12:24:53

Od: "Krzysztof C." <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

| Mnie to zastanawia ta wysokosc, 59 cm? Tyle to maja szerokosci.

Dobrze prawisz , 59 to szerokość. Wysokość jest regulowana, zwykle w
granicach 82-87 cm

krzysztof

1. Data: 2002-12-05 12:25:10

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak wysokość pomyliłem z szerokością : powinno być ok 81 cm przynajmniej
tyle mam mój siemens bez blatu

1. Data: 2002-12-06 11:17:19

Temat: Re: zmywarka pod płytą gazową ?? OT
Od: "Marcin Gardeła" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:askj0j$mi5$...@n...gazeta.pl...

> blat
> bedziesz musial podniesc o jakies 20 cm do gory. Jezeli jestes wysoki to ok.
> Ale niskie osoby moga miec problem z wykorzystaniem blatu. Kiepsko sie kroi
> na ten przyklad chleb czy wedline majac blat na wysokosci szyi ;) No moze
> troche przesadzilam, ale zbyt wysoki blat nie jest zbyt wygodny w
> uzytkowaniu.

O jakich wysokosciach mowisz?
Powyzej 100 cm?
Ja mam jakies 92-93 (nie pamietam dokladnie, sam robilem kuchnie), wzrostu 176,
zona 173 i oboje uwazamy ze wysokosc jest idealna. Po kilku miesiacach zycia "na
swoim" standardowa (ok. 80) kuchnia u rodzicow wydaje mi sie kuchnia z domku dla
lalek :)

--
Marcin Gardeła

1. Data: 2002-12-06 11:19:03

Temat: Re: zmywarka pod płytą gazową ?? a właściwie o blacie
Od: "Marcin Gardeła" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Szeffer <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:asklbm$pm7$...@n...onet.pl...

> Moja żona sobie zażyczyła blat i zlewozmywak na wysokości 80 cm.
> Sama ma 172 cm. Jest bardzo zadowolona z wysokości blatu i wreszcie
> jej po dłuższym staniu w kuchni kręgosłup nie nawala.
> Co ciekawe, dla mnie zlewozmywak (ale nie blat) jest za wysoko ;))

Moim zdaniem z takim wzrostem powinniscie sprobowac z blatem 90 - 93 cm.

--
Marcin Gardeła

1. Data: 2002-12-06 16:03:22

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Gardeła" <d...@w...pl> wrote in message
Po kilku miesiacach zycia "na
> swoim" standardowa (ok. 80) kuchnia u rodzicow wydaje mi sie kuchnia z
domku dla
> lalek :)

Pomijam kwestje, ze wysokosc blatu 80 cm wydaje mi sie sporo za niska, choc
wzrost mam sporo nizszy niz 170 cm. Natomiast plyta gazowa do zabudowy
potrzebuje pod spodem min. 20 cm, choc i tak wydaje mi sie to zbyt malo. U
mnie blat jest na wysokoci ciut ponizej 90 cm. Jak do tego dodasz jeszcze te
20 albo i 30 to wychodzi juz calkiem spora wysokosc. Choc wszytko zalezy od
wzrostu uzytkownika. Wspomnialam o wysokosci, bo blat zarowno zbyt niski jak
i zbyt wysoki nie jest wygodny. A wrost ludzie maja rozny

Joanna

1. Data: 2002-12-17 18:48:01

Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam tak... zmywarka nie byla do zabudowy, ale zdjolem gorna pokrywe!
aha kuchnie musisz dobrac jak najbardziejj plaska! u mnie AMica... a i
jeszcze odizolowac trzeba cieplo z palnikow od zmywarki...mata
odpowiednia do kupienia.... blat jest wyzej niz normalnie okolo 2,3
cm... do szafek na sam dol dodano adekwatne podkladki....

1. Data: 2002-12-18 15:58:37

Od: "Krzysiek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z toba moge sie zgodzic(2-3 cm. przerwy). 20cm wolnego miejsca - kto to
wymyślił. Jak to by wyglądało z piekarnikiem do zabudowy.

pękające fugi
Zmywarka Amica ZWS604 prosze o opinie
porysowana umywalka
Warszawa - galeria