znikam z forum na około rok

51. Data: 2014-07-22 08:53:06

Temat: Re: OT Re: znikam z forum na około rok
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To się jakoś wykuruje.

A resztę wypierze?

Ewa

52. Data: 2014-07-22 12:05:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A resztę wypierze?

Żeby tylko grzebać nie było trzeba.

--
Jarek

53. Data: 2014-07-22 13:18:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby tylko grzebać nie było trzeba.

Posępna to wizja.

Ewa

54. Data: 2014-07-22 14:29:15

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Posępna to wizja.

Może nawet sprawa dla proqratora.

--
Jarek

55. Data: 2014-07-22 14:39:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Może nawet sprawa dla proqratora.

Mówię Panu, dziki kraj!

Ewa

56. Data: 2014-07-22 14:56:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Mówię Panu, dziki kraj!

Kraję, choć mi ich szkoda.

--
Jarek

57. Data: 2014-07-22 15:37:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Kraję, choć mi ich szkoda.

Jak weszły w szkodę, to tym bardziej im się należy.

Ewa

58. Data: 2014-07-22 15:42:12

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Jak weszły w szkodę, to tym bardziej im się należy.

Żeby była ich, to muszą zasiedzieć.

--
Jarek

59. Data: 2014-07-23 09:17:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby była ich, to muszą zasiedzieć.

To wtedy trzeba się na nie zasadzić.

Ewa

60. Data: 2014-07-23 09:27:42

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.14 9:17, FEniks pisze:

> To wtedy trzeba się na nie zasadzić.

Bożesz ty mój... Tym sposobem zamordowano właściwie już Usenet: z jednej strony
trolle, z drugiej - tacy śmieciarze bleblający z bździękiem i tasiemcem nie na
temat, i newsy kaput. Żeby to jeszcze przynajmniej zabawne, czy dowcipne było.
Ale nie, potwierdza jedynie obiegową opinię, iż poczucie humoru związane jest
z IQ.

--
collie

Zapleśniała kurtka - jak wyczyścić? NTG