znow te osemki

1. Data: 2003-07-19 08:08:25

Temat: znow te osemki
Od: "amelia" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie krzyczcie, zapytam, bo po przeczytaniu postow na interesujacy mnie
temat, nie znalazlam odpowiedzi.
W piatek usunieto mi gorna osemke, czy moge dzis juz wyplukac buzke
dentoseptem? dodam, ze ten okropny bol juz mi minal troszke, zabkow jeszcze
nie mylam, ale juz mam ogromne pragnienie. Nie zapytalam dentystki, co mi
wolno a co nie...mycie zebow? plukanie jamy ustnej? troche mnie ciagna szwy
i tak jakos dziwnie mowie, ale to chyba przejdzie? czy juz moge normalnie
jesc? jestem glodna jak wilk!
pozdrawiam, amelia
na sciagniecie szwow ide dopiero w czwartek, nie mam zadnej wczesniejszej
wizyty kontrolnej, czy to dobrze? a czy sciaganie szwow boli?
ojej, tak sie boje wszystkiego, co zwiazane z dentysta!

2. Data: 2003-07-19 11:14:44

Temat: Re: znow te osemki
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amelia"
> na sciagniecie szwow ide dopiero w czwartek (ciach)
Ja nie na temat, ale może ktoś mi odpowie.
Kiedy zakłada się szwy? Miałam usuwane trzy zęby
(dwie czwórki i siódemka) i nigdy nie miałam
zakladanych szwów, dlaczego?
Asia

3. Data: 2003-07-21 21:05:09

Od: "majkel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szwy mozna sciagnac po tygodniu, generalnie zalezy to od tego, jak goi sie
rana. Co do mysia zebów- Trzeba uwazać na okolicę usuwanej ósemki, jesć
"druga strona", nie czyścić tej okolicy zbyt mocno. Najwłaściwiej byłoby
udać sie codziennie do ambulatorium, przepłukać tą okolice antyseptykiem, i
położyć jakiś balsam lub taka masc stomatologiczna Solcoseryl.

pozdro

co to jest?
badania morfologiczne
Pod pacha - gruczoly ?