znowu czyszczenie kabiny prysznicowej

1. Data: 2003-02-23 20:11:37

Temat: znowu czyszczenie kabiny prysznicowej
Od: Botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam KABI szklaną. Ale co to za szkło :-). Ja piórkuję :-(
Niby nawet napisane, że fabryka szkła w Sandomierzu.
Koszmar.
Wyczytałam tu, na grupie, żeby Cilitem przeczyścić, by pozbyć się
nalotów od wody itd.
I wykonałam.
I teraz mam problem.
Wygląda na to, że mi ten Cilit coś zeżarł w tym szkle.
Matowe się zrobiło (by ukrócić dywagacje informuję, że instrukcję
obsługi Cilitu czytałam i się zastosowałam, nawet krócej niż przepisowe
2 minuty trzymałam toto na "szkle"), bardzo szybko łapie kolejne naloty.
Jak tylko zaparuje, to widac wszelkie smugi, które powstały przy
czyszczeniu Cilitem.
Da się coś z tym zrobić?
Jak na moją wiedzę i intuicję kobiecą to nic.

--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2003-02-24 08:57:19

Temat: Odp: znowu czyszczenie kabiny prysznicowej
Od: "Bożena" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Botwinka <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3cc78$4ir$...@n...onet.pl...
> [...]
> czyszczeniu Cilitem.
> Da się coś z tym zrobić?
> Jak na moją wiedzę i intuicję kobiecą to nic.

Ja czyszcze Cilitem - odkrylam to metodą prob i błędów. U mnie to działa i
jest OK. Kabina szklana (sanplast).

Bożena
-
Pisząc do mnie usuń z adresu pocztowego wyraz NOSPAM
-

1. Data: 2003-02-24 09:07:20

Temat: Re: znowu czyszczenie kabiny prysznicowej
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja też czyszczę Cilitem i jest OK - kabina szklana z Koła.

Krzysztof J.

okleiny przezroczyste
w angielskim stylu
Jaka podloga do mieszkania ? (moze panele)
mała Firma
tv 4:3 a 16:9