żołądek

1. Data: 2005-03-30 19:18:22

Temat: żołądek
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FAceta od tygodnia boli żołądek. BYł dziś u lekarza zrbił mu USG i niczego
nie wykrył. Najbardziej boimy się nowotworu (ojciec zmarł na nowotwór
żołądka) czy po USG można już chociaż trochę wykluczyć nowotwór? CZeka go
oczywiście jeszcze gastroskopia, ale czy po tym USG możemy sie trochę
"uspokoić" że to nie rak? ...tylko np bóle na tle nerwowym lub wrzody?
Facet twierdzi, że bardziej boli jak nic nie jadł, jak sie naje jest lepiej.
Ból nie jets bardzo mocny, ale uciążliwy
Ania

2. Data: 2005-03-31 08:04:35

Temat: Re: żołądek
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania foxy napisał:

> FAceta od tygodnia boli żołądek. BYł dziś u lekarza zrbił mu USG i niczego
> nie wykrył. Najbardziej boimy się nowotworu (ojciec zmarł na nowotwór
> żołądka)
Tylko niewieka część nowotworów żołądka jest dziedziczna.

> czy po USG można już chociaż trochę wykluczyć nowotwór?

Nie bardzo. Dopiero po gastroskopii i ocenie wycinków można coś sensownego
powiedzieć.

--
Krzysiek, EBP
Kto Polakiem jest Prawdziwym wiernym Wierze Katolickiej

3. Data: 2005-03-31 17:45:03

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <> napisał w wiadomości
> Tylko niewieka część nowotworów żołądka jest dziedziczna.

A można jakoś ocenić jaka jest dziedziczna...nowotwór jakiejś części
żołądka?,Możejakies linki?

z góry dziekuję thx
ania

4. Data: 2005-03-31 20:32:06

Od: "robert" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Facet twierdzi, że bardziej boli jak nic nie jadł, jak sie naje jest
lepiej.
> Ból nie jets bardzo mocny, ale uciążliwy

bol zoladka to szerokie pojecie.Ja przeszedlem szereg badań w szpitalu,w
koncu ustalono ze mam zapalenie sluzowki zoladka.
Przyczyn bolu moze byc wiele...
Polecam wiec kompleksowe przebadanie(klinika-szpital) ale nie w warunkach
ambulatoryjnych tzn. w przychodni.
Od badania krwi az po sonde zoladkową.Wtedy lekarze cos beda mogli dopiero
powiedzieć(5-6- dni w klinice)
zycze zdrowia

rob

Appendicitis gangrenosa