zolta wydzielina z sutkow

1. Data: 2002-04-29 06:41:53

Temat: zolta wydzielina z sutkow
Od: piotrtal <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.

mam pytanie. moja zona jest w 8 miesiacu ciazy i wczoraj pojawila sie
jej zolta wydzielina z sutkow od wewnatrz stanika. nie jest tego duzo.
sa to lekkie przybrudzenia. czy to normalne?
czy tak wlasnie wyglada siara?

2. Data: 2002-04-29 09:00:40

Temat: Re: zolta wydzielina z sutkow
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "piotrtal" <p...@h...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> jej zolta wydzielina z sutkow od wewnatrz stanika. nie jest tego duzo.
> sa to lekkie przybrudzenia. czy to normalne?

Dokladnie tak. Objaw jak najbardziej prawidlowy.

3. Data: 2002-04-29 22:43:54

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a):

> Uzytkownik "piotrtal" <p...@h...pl> napisal w wiadomosci

> Dokladnie tak. Objaw jak najbardziej prawidlowy.

A co oznacza zielonkawa? ( kobieta nie będąca w ciąży)

Kaja

4. Data: 2002-04-30 11:25:36

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> A co oznacza zielonkawa? ( kobieta nie będąca w ciąży)
>
> Kaja

Jeśli to u ciebie, to oznacza, że resztki mózgu ci wyciekają.
NMSP

--
Pozdrówka
Tatiana