zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!

11. Data: 2007-03-11 17:12:23

Temat: Re: zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 6:04 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Parchem oblazł - nie muszę być delikatny
Nie musisz :-)

12. Data: 2007-03-11 17:41:07

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 6:10 pm, m...@y...com wrote:
> Oczywiście - Slavi jest NR1
For me, oczywiście :-)
Dla Ciebie - nie musi :-) choć widzę, że też go lubisz...
Kto lubi Slaviego, tego i ja lubię ;-)

13. Data: 2007-03-11 17:52:11

Od: "darkblue" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przyczajony" <...@...pl> napisał w wiadomości
> i załóżcie sobie grupę alt.pl.twa albo podobną i właźcie sobie nawzajem w
tyłki.
> Do was to pisze wszelakie dzudzu, slavi i poplecznicy.
> Sądzę że wielu czytających ma podobne odczucia i ich pozdwiam

ten post nie ma sensu...
zgadzam sie ze to co mamy teraz to tzw. kumulacja Panslavisty, Ikselki i
dzdzownicy
szczerze mowiac to nie uzywam KF-a, bo po co. powiem wiecej: czytuje posty
slaviego, ikselki i dzu dzu i traktuje je w kategoriach humorystycznych. w
szarosci dnia codziennego sledzac kilka watkow w/w osob i odpowiedzi
"zatwardzialych" przeciwnikow mozna sie niezle usmiac :)
a tym wszystkim, ktorzy sa az za nadto ortodoksyjni w kreowaniu wyrokow i
osadow zycze zdynstansowania sie do tego i traktowania "pluplenia" z
przymruzeniem oka
pomyslcie: nie kazdy jest takim de besciakiem jak wy i wie, zna, umie uzywac
narzedzi, opcji (KF), tego co dla was jest rutyna. nie mozna przewidziec
ludzkich reakcji, emocji, ktore temu towarzysza, a to widac w/w osoby
podkreca i jest ze tak metaforycznie powiem promykiem slonca w szarosci dnia
codziennego.
kurcze to tylko internet i jesli dla "potepionych" jest to wazne - nie
zabierajcie im tego. jesli chcecie wladujcie ich do KF-a :) ale nie
pietnujcie jak wrogow narodu. na swoj sposob sa moze nawet sympatyczni. ktoz
to wie. kazdy z nas ma swoje problemy i stara sie od nich uciec do
wirtualnego swiata. zgodzicie sie na pewno ze mna.
powiem wiecej: ilu z was jest takich jak opisuje a ilu kreduje siebie na
wzor idealu, a ilu stwarza pozory rzeczywistosci ? :)
zyjmy w tym wyimaginowanym swiecie w symbiozie, bo tworzac hermetycznie
jednowatkowa grupe szybko sie wypalimy i zanudzimy
zyczac wszystkim wyrozumialosci i dobrego humory pozdrawiam

14. Data: 2007-03-11 18:03:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <m...@m...pl> wrote in message

Hm. To już prawie psychoterapeutyka...

W kuchni najlepiej się plotkuje - to nie myśmy pierwsi zastosowali...
Pierwsi byli ci, którzy przynosili z innych grup moje polityczne wypowiedzi
po to, by pluć mi w twarz...

15. Data: 2007-03-11 18:16:41

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On Mar 11, 4:54 pm, "Przyczajony" <a...@...pl> wrote:

>Daj sobie szansę na spokój, daj sobie w prezencie luz. Don't worry, be
>happy :-)
>Jak my :-)

ROTFL!
Najszczęśliwsza jest baba o wymiarach XL, spędzająca cały swój czas w necie
i flirtująca z jedynym, który dał się w to wciągnąć - Panslavistą.
Lepiej nie być takim "happy" jak Ty.
Teli.

16. Data: 2007-03-11 18:31:26

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> kurcze to tylko internet i jesli dla "potepionych" jest to wazne - nie
> zabierajcie im tego. jesli chcecie wladujcie ich do KF-a :)

To nie jest rozwiązanie ponieważ zawsze znajdzie się ktoś kto im odpisuje i
tym sposobem wyciąga z KF :(
Albo zmieniają nicki i znów się pojawiają:(
Jasne, że można anulować subskrypcję prk, ale to przykre, że przez kilku
życiowych nieudaczników niszczone są takie fajne miejsca jak to.

> tworzac hermetycznie
> jednowatkowa grupe szybko sie wypalimy i zanudzimy

ale właśnie dlatego wybór grup jest bardzo duży. Nie można na każdej z nich
poruszać różnych tematów, bo wtedy nazywanie ich jest zupełnie bezzasadne.
Wystarczyłoby je tylko ponumerować.

> zyczac wszystkim wyrozumialosci i dobrego humory pozdrawiam

Wyrozumiałości starczyło na kilka miesięcy. Ty chyba jesteś nowa/y...:)
Pozdrawiam
Teli.

17. Data: 2007-03-11 18:42:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> wrote in message

> [...]
necie
> i flirtująca z jedynym, który dał się w to wciągnąć - Panslavistą.

Zapewniam, że jest fantastyczna - słowiańska bogini

18. Data: 2007-03-11 18:46:24

Od: "darkblue" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:et1hvf$dgp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wyrozumiałości starczyło na kilka miesięcy. Ty chyba jesteś nowa/y...:)
> Pozdrawiam
> Teli.

masz racje piszac ze nie ma szans na pozbycie sie takich osob z grupy, bo
to nekanie tylko je nakreca i zawsze wroca jesli natomiast nie bedziemy
odpowiadac na tematy nie zwiazane z grupa to sami zrozumieja po
miesiacu/roku/kilku latach ze pisanie nie na temat nie spotka sie z zadnym
poklaskiem

na grupie jestem od ladnych paru lat :) nie zawsze pisze. czesciej czytam.

19. Data: 2007-03-11 19:09:45

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

> "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> wrote in message

ps.com...

> necie
>

> Zapewniam, że jest fantastyczna - słowiańska bogini

Niech no mąż sie tylko dowie.Moze powiesz jeszcze ,ze w lozku tez probowales
czy jest taka "fanstatyczna" ?

20. Data: 2007-03-11 19:30:51

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikogo nie obrażamy. To my jesteśmy obrażani. Nie krytykujemy. To nas
się krytykuje.
Nie my używamy słowa "szambo" - to Ty właśnie go użyłeś obrażając nas.
Pomyśl nad tym głębiej. Zastanów się.
Możemy NASZE posty oznaczać: "NIE CZYTAĆ!"
Myślisz, że poskutkuje ? - zaręczam Ci, że skutek będzie dokładnie
przeciwny, więc... po prostu nie czytaj :-)))
To takie łatwe :-) Niczego robić nie trzeba - po prostu NIE CZYTAĆ...
Daj sobie szansę na spokój, daj sobie w prezencie luz. Don't worry, be
happy :-)
Jak my :-)
** Happy to będzie jak ty i tobie podobna swołocz zniknie z grupy.Można was
kasować ale zawsze wyłazicie jak karaluchy z niezablokowanej dziury, jak
owady zmieniacie postać i filtry na nic. Przyczajony _ma rację co jak co ale
gówna to potraficie sporo wylać.

PRZETWORY GRUPOWE
zorganizujmy zjazd prk...
do FACHOWCÓW: dość staranna galareta
Jeszcze o chili - to chyba ze mną jest coś nie tak
pierogi ze szpinakiem