zupa

91. Data: 2006-11-27 20:47:55

Temat: Re: zupa
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:ekfikk$e43$1@news.onet.pl...
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:ekfic9$ddm$1@nemesis.news.tpi.pl>

> No ale właśnie nic konkretnego z tego wątku nie wynika (prócz zaleceń, by
> wsadzić P. do KF jeszcze przed przeczytaniem jego twórczości ;-). A
> przejrzałam kilka jego wypowiedzi i nie odbiegają jakoś od normy.
> Powiedziałabym, że nawet w miarę logiczne i rozsądne. Może trafiłam na te
> normalniejsze ;-)

> Na dobrą sprawę Ty też bywasz dziwna ;-)

Oj, do niego mi daleko. A swoją drogą to ciekawi mnie dlaczego niektórzy
uważają, że jestem dziwna...
Teli.

92. Data: 2006-11-27 20:49:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:ekfikk$e43$1@news.onet.pl...

> Na dobrą sprawę Ty też bywasz dziwna ;-)
>
> --
> Nixe

Tylko żywy...

93. Data: 2006-11-27 20:54:32

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Anna" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:iylmh8gfejhf.dlg@iska.from.poznan...

> Czesc dziubasku, maskotko ulubiona :)
> Juz w wątku o Panslaviscie udowdniłas, ze z KFem nie bardzo sobie radzisz
> ;>

raczej, że korzystam z dwóch komputerów. Na jednym mam nick z dużej litery,
a na drugim z małej pani mądralińska. Ależ łatwo Cię zwabić.

> Aha, to ze Ty udajesz, ze nie widzisz, nie znaczy ze reszta psd sie dobrze
> nie bawi Twoim kosztem, a Ty nawet bronic sie nie mozesz :)

Szczerze mówiąc musisz mieć strasznie nudne życie skoro bawią Cię posty o
zupie, haha :D
I jeszcze te inne maile i nicki i tylko po to, żeby się do mnie
dostać...bidulko Ty. Włącz sobie Polsat zdrowie i uroda i jakieś operacje
plastyczne pooglądaj albo Rewię poczytaj, tam przynajmniej masz obrazki...
Teli.

94. Data: 2006-11-27 20:55:18

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ee, nie znasz sie, ona KF stosuje na jednym komputerze, a na drugim
> czyta;D

no, tak właśnie robię, żeby nic nie przegapić :D
Teli.

95. Data: 2006-11-27 21:04:59

Od: iskanna <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 27 Nov 2006 21:54:32 +0100, na pl.rec.kuchnia, Księżniczka Telimena
(gsk) napisał(a):

> Ależ łatwo Cię zwabić.

Dosc łatwo, gdy sie mnie woła :)
Wiesz, takie czary mary techniczne.
To lepsze niż KF z ktorego sie nie korzysta ;>

> Szczerze mówiąc musisz mieć strasznie nudne życie skoro bawią Cię posty o
> zupie, haha :D

Bawią?
Problem jest tak wydumany, że aż groteskowy ;>

> I jeszcze te inne maile i nicki i tylko po to, żeby się do mnie
> dostać...bidulko Ty. Włącz sobie Polsat zdrowie i uroda i jakieś operacje
> plastyczne pooglądaj albo Rewię poczytaj, tam przynajmniej masz obrazki...

Wybacz Teli, nie jestem znudzoną kurą domową jak Ty, nie oglądam Polsat
Zdrowie i Uroda (cos takiego istnieje?) i nie mam pojecia co to ta Rewia.

Własnie sie emocjonuje kolejnym odcinkiem Grey's Anatomy, ale nie polece Ci
tego... mysle ze tam za duzo tresci ponad kolorowe obrazki, mogłabys nie
załapać o co chodzi ;>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

96. Data: 2006-11-27 21:37:06

Od: "Hermiona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Hermiona" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> (...)

> a dzieci owsicy?? ;)

Ku mojemu najszczerszemu zdumieniu nie !
Katrzyna

97. Data: 2006-11-27 21:39:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ku mojemu najszczerszemu zdumieniu nie !
> Katrzyna

To skąd mają te kurwiki? Z tylewizorni?

98. Data: 2006-11-27 21:52:45

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Oj, do niego mi daleko. A swoją drogą to ciekawi mnie dlaczego niektórzy
> uważają, że jestem dziwna...
ROTFL

--

Gosia

99. Data: 2006-11-27 21:56:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> A kto to w ogóle jest, że tyle szumu nagle wokół niego się pojawiło?
> Czy to jakaś nowa odmiana Pszemola?
> [nie chce mi się przekopywać googli]

Nie, facet ma swoj Matrix, ale jest zyczliwy i ma duzo do powiedzenia w
temacie jedzeniowym

--

Gosia, przekupiona sokiem z pigwy

100. Data: 2006-11-27 22:03:46

Temat: Re: Patent
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek napisał(a):

> I to jest właśnie problem ;)
Dla mnie żaden :-)
Po to zakładałam rodzinę, aby jej gotować :-)

piekarnik gazowy bardzo często używany :-(
Odkryj potęgę przypraw...
owoce morza
[gdzie] baranina
rodzynki - co z nimi ?