zupa

111. Data: 2006-11-28 04:33:17

Temat: Re: Patent
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:ekge8k$38t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dla mnie żaden :-)
> Po to zakładałam rodzinę, aby jej gotować :-)
>
> No właśnie, dlaczego niektórzy i niektóre nie uznają tej podstawowoej
> zasady?

a bo to smierdzace lenie i w glowie im sie poprzewracalo.

iwon(K)a

112. Data: 2006-11-28 04:34:10

Temat: Re: zupa
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Nie, facet ma swoj Matrix, ale jest zyczliwy i ma duzo do powiedzenia w
> temacie jedzeniowym

Witaj!

He..he i to prawdziwy a nie filmowy...

113. Data: 2006-11-28 04:44:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!
>
> He..he i to prawdziwy a nie filmowy...

i to Ty stale na jakas dziewczyne czekasz??

iwon(K)a

114. Data: 2006-11-28 05:24:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> i to Ty stale na jakas dziewczyne czekasz??
>

> iwon(K)a

Na Sylę - tak!

115. Data: 2006-11-28 05:27:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> a bo to smierdzace lenie i w glowie im sie poprzewracalo.
>

> iwon(K)a

Witaj!

Tak to jest jak matka córki w domu do roboty od 3 roku zycia nie goni...
Później to już jest za późno.
Onassis, gdy żył jeszcze swojemu synowi przekazał jakąś firmę dosyć
wcześnie, na zapytanie dziennikarzy powiedział, że do biznesu trzeba od 10
roku życia przzwyczajać, bo później juz jest zapóźno...

Pozdrowienia!
Jerzy

116. Data: 2006-11-28 08:33:00

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps wrote:
> Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...wp.pl>
> napisał w wiadomości news:ekf9oo$lcu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tez pewnie nie zauwazasz zasad usenetu i crosspostowania? Jak widze w
> KF masz takze zasady... Rozumiem, ze posiadanie przez ciebie KFu
> usprawiedliwia twoje crossy?

Nie wiem co to są crossy, jak mi to wytłumaczysz to może Ci odpowiem na
pytanie :)
Teli.

117. Data: 2006-11-28 08:33:42

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Moja znajoma powiedziała mi dzisiaj, że w niedzielę gotuje zupę i ma
> do środy na obiad dla dzieci. [...]
> Jak to
> u Was wygląda?

Nie mam takiego kotła, żeby ugotować zupę na 4 dni;-)
Ale zamrażarka i pasteryzacja Twoim przyjacielem.

Justyna
GG 6756000

118. Data: 2006-11-28 09:00:36

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co to są crossy, jak mi to wytłumaczysz to może Ci odpowiem na
> pytanie :)

crosspost, czyli post, który idzie na kilka grup jednocześnie. Wszystkie
odpowiedzi widoczne są na każdej z tych grup. Jak popatrzysz na listwę z
adresem to masz aż trzy grupy dyskusyjne - pl.rec.kuchnia,
pl.soc.dzieci, pl.soc.dzieci.starsze.
Crosspostowanie jest niemile widziane przez użytkowników, m.in. ze
względu na ściąganie na grupę osób nie związanych z nią tematycznie a
często uciążliwych (patrz Panslavista).

--
Elske
z pracy

119. Data: 2006-11-28 09:06:08

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> Nie, facet ma swoj Matrix, ale jest *zyczliwy* i ma duzo do powiedzenia w
> temacie jedzeniowym

> Gosia, *przekupiona* sokiem z pigwy

pozdr. Jerzy

120. Data: 2006-11-28 09:11:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

> pozdr. Jerzy

Nie wiesz czym inne mnie przekupiły? 8-|

piekarnik gazowy bardzo często używany :-(
Odkryj potęgę przypraw...
owoce morza
[gdzie] baranina
rodzynki - co z nimi ?