zupa kapusciana

1. Data: 2002-11-12 18:20:03

Temat: zupa kapusciana
Od: "neona" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy moze ktos mi pomoc i powiedziec jak sie robi te zupe kapusciana?
czy to daje efekty i jak dlugo sie ja stosuje ?

bede bardzo wdzieczna
:)

2. Data: 2002-11-13 00:04:35

Temat: Re: zupa kapusciana
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
>
> z checia ci podam recepture, ale na pewno nie dzisiaj, bo ostrzegam ta zupa raczej
szkodzi niz pomaga, to znaczy moze doprowadzic do odwodnienia!:( Efekty sa chwilowe,
potem wszystko wraca do normy! I nie mowie tego tylko z autopsji, ale wysluchawszy
wczesniej" zjojowanych" kolezanek:)/pozdrowienia monika
ps. ja tam sobie lubie pojesc, a potem spalic to na jakis hulankach:)

Dieta Norweska
waga kuchenna z wyliczeniem kalorii-ma ktos?
dieta dla alergika
co zrobić, żeby poprawić wygląd cery
Muszę stracić kilka kilo