[zupełnie OT] - do dziewczyn mieszkających "zagramanicą"

1. Data: 2006-07-07 11:08:56

Temat: [zupełnie OT] - do dziewczyn mieszkających "zagramanicą"
Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam bardzo nietypowa prośbę... może któraś z Pań lub ktoś z Panów,
mieszkających poza naszym krajem uprawia zawód (mi bliski) ksiegowego,
ewentualnie ma tam księgowego znajomego.

chodzi mi bowiem o książkę do nauki księgowości/rachunkowości brytyjskiej.
moze to byc podręcznik wykorzystywany w szkole średniej lub na pierwszych
latach studiów - szukam odpowiednika powiedzmy naszej książki braci
Matuszewiczów "Zasady rachunkowości"
a jestem z wykształcenia księgową/finansistą, tak ze polski system mam
obcykany.

czemu nie kupie sama?? szukałam na ebayu i książki sa po 3 Ł , a transport
kolejne 6Ł... a moze ktos z Was kochani jest tam , a czasami tu i by mię
taka pozycje mógł przywieżć...

prosze o kontakt osoby mogące pomóc
iza_sz na poczta.onet.pl
590449 na gg

ps. a moze znacie pozycję: "Accountancy" Williama Pickles'a (revised by
James Lafferty)?? wpadła mi w oko:)

bardzo dziękuję
przepraszam za zaśmiecanie grupy (zawsze mi pamagaliście, to moze i teraz :)
pozdrawiam
izasz

2. Data: 2006-07-08 10:12:29

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> bardzo dziękuję
> przepraszam za zaśmiecanie grupy (zawsze mi pamagaliście, to moze i teraz :)

A z jakiego miasta jesteś? Jeśli jesteś z Krakowa, to mogę Ci udostępnić mój
księgozbiór. Sprzedaż niestety nie wchodzi w grę. Mam podręczniki amerykańskie.
Z brytyjskich tylko cykl szkoleniowy z ACCA. I jeszcze jedno: są grube i
ciężkie jak ......
Dorfi

3. Data: 2006-07-09 07:17:04

Temat: Re: [zupełnie OT] - do dziewczyn mieszkających
Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zarze < napisał(a):

Witaj,
z ksiegowoscia nie mam absolutnie nic do czynienia, ale jestem naukowcem-wiec
jakos tam znam ceny podrecznikow akademickich. Ksiazka za 3 funty TO ZA DARMO !!!
Normalny podrecznik, taki zupelnie podstawowy to wydatek rzedu 30-40 funtow.
Albo i wiecej. 6 funtow za przesylke, to po kosztach wlasnych (wejdz na strone
www.royalmail.co.uk ; sprawdz international parcelforce/standard parcels).
Mysle, ze w jakichs bibliotekach w Polsce-np. uniwersyteckich (lub
wydzialowych na uczelniach ekonomicznych?), takie podreczniki powinny byc,
wiec bylaby to kwestia sprawdzenia w katalogach,i ew. przestudiowania w czytelni.
serdecznie pozdrawiam,
Anna
O.C_P

4. Data: 2006-07-09 09:28:50

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec bylaby to kwestia sprawdzenia w katalogach,i ew. przestudiowania w

No tak nie do końca. Nie każda uczelnia ekonomiczna posiada podręczniki z
innych krajów. Moja ma podpisaną umowę o współpracę z uniewersytetem w Stanach
i w bibliotece oprócz polskich można znaleźć tylko podręczniki amerykańskie.
Podręczników do księgowości francuskich, niemieckich, bułgarskich czy innych w
niej nie znajdziesz.
Dorfi

5. Data: 2006-07-09 12:48:53

Od: " Anna" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorfi napisał(a):

> [...]
> Podręczników do księgowości francuskich, niemieckich, bułgarskich czy innych w

Coz, chcialam dobrze, nie mieszkam w Polsce stad ten problem. To, co napisalam
o cenach podrecznikow w Wielkiej Brytanii, to prawda. O dostepie w
bibliotekach - widac nie, ale ja nie znam polskich realiow; moze wypozyczalnia
miedzy biblioteczna? Nic lepszego nie przychodzi mi do glowy?
serdecznie pozdrawiam,
Anna
O.C_P

WYCIERACZKI ALUMINIOWE