zurawina pozna jesienia

61. Data: 2002-12-03 16:47:45

Temat: Re: zurawina - Kochanemu Krzysiowi
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>

> To jeszcze w tym dolku najpierw rozpal małe ognisko, żeby rozmrozić
> ziemię. Albo wykop dół duuuzo większy i te ziemie z worka nasyp i pod
> spód.

ognisko bedzie
ale w nieco innym miejscu i w innym celu
:)
ziemie w dolku zabezpiecze (przed zamarznieciem)
poprzez wypelnienie obornikiem
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

62. Data: 2002-12-03 18:53:55

Temat: Re: zurawina - Dirkowi i Januszowi
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> wrote in message news:asinkk$5pt$2@news2.tpi.pl...

> Zdecydowanie czarne. Są większe, soczystsze, słodsze i zawsze bardzo gęsto
> owocują.

Zmienilbym "zawsze" na "na ogol". Jesli wiosna, kiedy juz zaczynaja kwitnac,
przyjdzie
srogi mroz, to z owocowaniem jest gorzej. No, ale to sie odnosi do wielu drzew.

Pozdrowienia,
Michal

63. Data: 2002-12-03 23:04:19

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Współczuję Jagodzie która musi nadrobić kilka miesięcy nieobecności na
> grupie i musi oddzielić ziarno i .....

Dzięki za współczucie, tą lekturę zostawiłam sobie na ciepłe zimowe
wieczory. Sugerujesz że nie warto wszystkiego przerabiać? (:-)

Pozdrawiam serdecznie- Jagoda (:-)

64. Data: 2002-12-04 00:09:23

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki za współczucie, tą lekturę zostawiłam sobie na ciepłe zimowe
> wieczory. Sugerujesz że nie warto wszystkiego przerabiać? (:-)

Hmm.Tak odważny to aż nie jestem ;-)))
Ale coś w tym jest ,że chłopcy się nudzą i przekomarzają , a ja już nie mam
łopatki i wiaderka i rzadko się bawię w piaskownicy. ;-)

--
kochany J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

65. Data: 2002-12-04 09:31:06

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> Ale coś w tym jest ,że chłopcy się nudzą i przekomarzają , a ja już nie
mam
> łopatki i wiaderka i rzadko się bawię w piaskownicy. ;-)

Jak tylko przekomarzają, to nie szkodzi . Gorzej jak sobie skaczą do oczu.
Podobno mężczyźni pozostają dziećmi do końca życia, więc nie rezygnuj z
łopatki, wiaderka i piaskownicy ... Może się jeszcze przydać (:-)).

Pozdrówki -Jagoda

66. Data: 2002-12-04 16:25:42

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podobno mężczyźni pozostają dziećmi do końca życia, więc nie rezygnuj z
> łopatki, wiaderka i piaskownicy ... Może się jeszcze przydać (:-)).

Ale ja wolę się bawić w lekarza ;-)))

67. Data: 2002-12-05 17:33:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:aso1lc$c4n$1@news.tpi.pl Too old... <j...@p...pl>
napisał(a):
> Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale ja wolę się bawić w lekarza ;-)))

Hejka. Widzisz teraz Sam, jak trudno być w tej grupie fundamentalistą i
ortodoksem.
Ja...cki

snieguliczka
nasiona magnolii i co dalej ?