żurawina -propozycje podania?

1. Data: 2005-01-14 09:13:41

Temat: żurawina -propozycje podania?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
do czego podajecie zurawinę?
podzielcie sie przepisami.
pzdr
p.

1. Data: 2005-01-14 09:38:53

Temat: Re: żurawina -propozycje podania?
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cs82ab$edt$1@news.dialog.net.pl...
> witam
> do czego podajecie zurawinę?
> podzielcie sie przepisami.

Camembert upieczony w piekarniku na talerzu żaroodpornym (bo nie da się
przełozyć), do momentu, aż naciśnięty palcem będzie wykazywał objawy
płynności wnętrza - do tego zurawina i bagietka - mnaaaam:P

pozdr

cherokee
P.S. Ponadto do pieczonego drobiu doskonałe.

1. Data: 2005-01-14 10:47:10

Od: "dinio" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :)
Żurawinę podaję do mięs pieczonych oraz oczywiście do sera camembert
(albo na zimno albo smażony w paniercie)

Pozdrawiam,
Przemek
"cateringowiec"

1. Data: 2005-01-14 10:55:10

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" wrote in message news:cs82ab$edt$1@news.dialog.net.pl...
> witam
> do czego podajecie zurawinę?

Do swiezej cieplej bulki i zimnego mleka... mrrr... :))))))))

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-01-14 12:06:03

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):

> [...]
>
> pozdr
>
> cherokee
> P.S. Ponadto do pieczonego drobiu doskonałe.

potwierdzam pycha :)
a zurawine podaje do mies - obowiazkowo do dziczyzny...
czasem sos zurawinowy robie...
zdarzylo mi sie do miesnego fondue jako jeden z dodatkow zurawine podac...

Mars

1. Data: 2005-01-14 12:18:25

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Camembert upieczony w piekarniku na talerzu żaroodpornym (bo nie da się
> przełozyć)

ja smaze ten ser, obtoczony w jajku i bulce - na patelni. da sie go
swobodnie przekrecac i wyjac. podaje go na lisciu salaty i polewam wlasnie
zurawina. wykwintny obiad w 5 minut:)

1. Data: 2005-01-14 12:28:57

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
> do czego podajecie zurawinę?
> podzielcie sie przepisami.

Klasycznie do camemberta - pieczonego, albo jeszcze lepiej panierowanego w
bułce tartej wymieszanej z mąka kukurydziana pół na pół i usmażonego na
złoto,
do kanapek z serem pleśniowym - na mała kromkę kawałek sera uciętego w
klinek, na to kleks żurawiny, na to klinek gruszki, albo melona, albo owoc
winnego grona.
Do fety obsmażonej w pikantnym cieście naleśnikowym na piwie.
Do ciasteczek sezamowych.
Zamiast dżemu do chleba z masłem.
Do sałatek owocowych: żurawina, miód, trochę soku z cytryny.
Do "sosu do frytek" : majonez, ketchup, łyżka żurawiny, ząbek czosnku, sól,
pieprz, parę kropli cytryny

A oprócz żurawiny można dawać do tego wszystkiego dżem z jarzębiny. Mniam.

Sowa

1. Data: 2005-01-14 14:33:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> wrote in message
> witam
> do czego podajecie zurawinę?
> podzielcie sie przepisami.

do pieczonego indyka oczywiscie :)

iwon(k)a

1. Data: 2005-01-15 14:35:38

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

pieczony na patelni oscypek
(ale taki prawdziwy, zakopiański!!!)
p.

PEPE
http://pepe.krakow.pl

1. Data: 2005-01-15 15:17:59

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm>
> pieczony na patelni oscypek
> (ale taki prawdziwy, zakopiański!!!)

Prawdziwy to w szałasie na hali panocku.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

tarta - problemy