zwapnienie sierpu mózgu

1. Data: 2006-01-20 19:50:23

Temat: zwapnienie sierpu mózgu
Od: "darek" <[wywal_to]dar_o@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Moja mama dziś dostała wyniki tomografii. SKierowana na diagnostykę z
powodu uporczywych szumów w uszach. Wynik mówi o zwapnieniach sierpu mózgu.
Czy ktoś może przybliżyć mi zagrożenia z tym związane i możliwe powikłania -
komplikacje itp ?

2. Data: 2006-01-20 21:54:50

Temat: Re: zwapnienie sierpu mózgu
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Jan 2006 20:50:23 +0100, darek wrote:

> [...]
> Czy ktoś może przybliżyć mi zagrożenia z tym związane i możliwe powikłania -

Nie bardzo. I nie dlatego, ze nie chcę, ale dlatego, ze z reguły żadnych
nie ma.

Ale oczywiście trzeba z wynikiem pójść do lekarza który badanie zlecił,
on powie więcej i lepiej, bo zna pacjenta.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2006-01-20 22:43:10

Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z powodu uporczywych szumów w uszach. Wynik mówi o zwapnieniach sierpu
> mózgu. Czy ktoś może przybliżyć mi zagrożenia z tym związane i możliwe

Nie ma.
Zwapnienia sierpu mózgu są ZTCP fizjologiczne - podobnie jak zwapnienia
splotów naczyniowych... ot i tyle ;D

A tak BTW - powikłania i komplikacje to jedno i to samo - tylko że to
pierwsze to polskie słowo i jest bardzo ładne, a drugie to nieudane
przeniesienie angielskiego 'complications' i należy je tępić (podobnie jak
symptomy zamiast objawy)

waznosc lekow w aptekach
Nadmierne owlosienie, prosze o pomoc!
Odmrożenie ucho !! Help