zwątpiłam Pomóżcie;)

1. Data: 2004-12-13 09:48:55

Temat: zwątpiłam Pomóżcie;)
Od: "Mimi" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałabym zrobić z córcią i synkiem ;) jak się da, ciasteczka na choinkę.
Mam przepis! Brakuje mi tylko lukru , który usilnie poszukuję, a mianowicie
nie jakiegoś zwykłego lukru bo to byłoby za proste tylko takiego , który
wystepuje w takiej niby kredce;) Mozna nim rysować na ciasteczkach i nie
tylko, bo taki w torebkach to jest wszędzie a mi sie marzy właśnie taki do
rysowania i nigdzie nie mogę go znaleźć. Dodam, iż wiem, że takowy istnieje
;). Aha, mieszkam w Warszawie.
Błagam pomóżcie!

Mimi, Husbandzik
Karolcia (25.09.97) i Szymonek (03.03.04)

1. Data: 2004-12-13 09:52:36

Temat: Re: zwątpiłam Pomóżcie;)
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam,
>
> Mimi, Husbandzik
> Karolcia (25.09.97) i Szymonek (03.03.04)

Jest napewno w Leclerc Bielany.Widziałam w sobotę.
Trzy toksyczne kolory:)

Netka

1. Data: 2004-12-13 10:02:37

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mimi napisał:

> [...]
> rysowania i nigdzie nie mogę go znaleźć. Dodam, iż wiem, że takowy istnieje

W Krakowie widziałam w Makro, zatem u Ciebie pewnie też tam będzie. W
dość oczorwących i napawających nieufnością kolorkach. Lepiej zrób
zwykły, gęsty lukier, zabarw burakiem, szpinakiem, szafranem i czekoladą
gorzką, włóż do woreczków z grubszej folii, z których urwiesz rożki
(jeśli nie masz szprycy do lukru) i masz pisaki z gwarancją
nieszkodliwej zawartości. Radosnej twórczości :)
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2004-12-13 12:25:35

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> ;). Aha, mieszkam w Warszawie.
> Błagam pomóżcie!

W zeszlym roku w Auchan w Wola Parku kupowalam. I lukier - do pokrywania
wiekszych powierzchni i pisaki do rysowania po ciastkach. No i obowiazkowo
posypki wszelakiej masci :-)

--
Aga, Paulina (8l 6m), Filip (3l 6m)

1. Data: 2004-12-13 15:25:13

Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> rysowania i nigdzie nie mogę go znaleźć. Dodam, iż wiem, że takowy

w Zabrzu w realu jest, to pewnie w Wawie tez bedzie (rozne kolory,
pisaczki, i inne dodatki)

JaBa

1. Data: 2004-12-13 17:06:20

Od: "kasiek" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Chciałabym zrobić z córcią i synkiem ;) jak się da, ciasteczka na choinkę.
> Mam przepis!

Poprosze o przepis :-D
kasiek0102[at]interia.pl

pozdr
K. i Karolinka 27.01.2004

kotlety rybne
maka ryzowa
Chleb upada podczas pieczenia - co robię źle?
Pańska Klub - restauracja w Warszawie
Wieniec frankfurcki