zwolnienie lekarskie

następny post »
Data: 2004-07-01 21:12:53
Temat: zwolnienie lekarskie
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl>

Witam,
mam pytanie dotyczace zwolnienia lekarskiego.
Dzisiaj moja pani ginekolog wystawila mi kolejne zwolnienie (ciaza
zagrozona) od 1.07.2004 do 31.07.2004, a nastepna wizyte mam 5.08.2004
(wczesniej lekarka ma urlop). Czy wtedy bedzie mogla wystawic zwolnienie od
1.08.2004, czyli 4 dni wstecz? Jak mi tlumaczyla, to wszystko bylo jasne,
ale juz w drodze do domu zglupialam ;-)

pozdrawiam
Agnieszka