zwolnienie lekarskie

następny post »
From: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: zwolnienie lekarskie
Date: Thu, 1 Jul 2004 23:12:53 +0200

Witam,
mam pytanie dotyczace zwolnienia lekarskiego.
Dzisiaj moja pani ginekolog wystawila mi kolejne zwolnienie (ciaza
zagrozona) od 1.07.2004 do 31.07.2004, a nastepna wizyte mam 5.08.2004
(wczesniej lekarka ma urlop). Czy wtedy bedzie mogla wystawic zwolnienie od
1.08.2004, czyli 4 dni wstecz? Jak mi tlumaczyla, to wszystko bylo jasne,
ale juz w drodze do domu zglupialam ;-)

pozdrawiam
Agnieszka