zwolnienie lekarskie

1. Data: 2004-07-01 21:12:53

Temat: zwolnienie lekarskie
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie dotyczace zwolnienia lekarskiego.
Dzisiaj moja pani ginekolog wystawila mi kolejne zwolnienie (ciaza
zagrozona) od 1.07.2004 do 31.07.2004, a nastepna wizyte mam 5.08.2004
(wczesniej lekarka ma urlop). Czy wtedy bedzie mogla wystawic zwolnienie od
1.08.2004, czyli 4 dni wstecz? Jak mi tlumaczyla, to wszystko bylo jasne,
ale juz w drodze do domu zglupialam ;-)

pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2004-07-01 21:21:11

Temat: Re: zwolnienie lekarskie
Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:
> [...]
> 1.08.2004, czyli 4 dni wstecz? Jak mi tlumaczyla, to wszystko bylo jasne,

Moz.na wystawic' zwolnienie max 3 dni wstecz. Wie;cej tylko psychiatra ;-)
Vlad

3. Data: 2004-07-01 22:27:25

Od: "SZ" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale może zrobić mały przekręcik i wystawić zwolnienie z datą 1, 2 lub 3.08.,
z tym, że w ciągu 7 dni od daty wystawienia musi oddać do ZUS-u swoją część
zwolnienia ( i ty również w ciągu 7 dni - do zakładu pracy).
Pozdrawiam, życzę szczęśliwego donoszenia ciąży i lekkiego porodu.
Z.S.

4. Data: 2004-07-02 07:51:39

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moz.na wystawic' zwolnienie max 3 dni wstecz. Wie;cej tylko psychiatra ;-)

a jesli 1.08 wypada w niedziele, to czy te "max 3 dni wstecz" to bedzie 2.08
pn, 3.08 wt i 4.08 sr, jako dni robocze, czy niedziela tez jest liczona do
limitu tych 3 dni?

5. Data: 2004-07-02 07:56:29

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
część
> zwolnienia ( i ty również w ciągu 7 dni - do zakładu pracy).

rozumiem, czyli nie ma znaczenia jesli wczesniej wystawi jakiejs pacjentce
zwolnienie z data np. 5.08, a potem mi z data 3.08? kolejnosc wystawiania
zwolnien nie jest w jakis sposob kontrolowana?

> Pozdrawiam, życzę szczęśliwego donoszenia ciąży i lekkiego porodu.

dzieki :-)

pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2004-07-02 17:53:01

Od: "Zbigniew" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwolnienie z data np. 5.08, a potem mi z data 3.08? kolejnosc wystawiania
> zwolnien nie jest w jakis sposob kontrolowana?

Ma znaczenie. W bloczku musi być zachowana kolejność dat w wypisywanych
zwolnieniach. Ale piszesz, że p. dr wróci z urlopu, to może w czasie urlopu
nie będzie pisała zwolnień?. Może też rozpocząć nowy bloczek. To część
"przekręciku".
pozdrawiam. Z.S.

7. Data: 2004-07-02 19:37:49

Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
urlopu
> nie będzie pisała zwolnień?. Może też rozpocząć nowy bloczek. To część
Może też tobie wypisać np 3 a potem pisać innym :)
Tak robił ginekolog mojej żony
--
PawełJ

[OT] tym którzy jutro zdają....
ryzyko nowotworowe przy przyjmowaniu hormonów
zastrzyk p/tężcowy
Uraz kolana - "przesilenie" - pomocy!
prosba o stronke z lekami