zyczliwych prosze o pomoc :)

1. Data: 2005-07-02 18:43:15

Temat: zyczliwych prosze o pomoc :)
Od: bartek <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W linku znajduje sie kilkanascie zdjec roslin, glownie krzewow, ktorych
nie potrafie (ze zdjecia) rozpoznac lub rozpoznalem i prosze o
weryfikacje :)
bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje

oto link:
http://www.amg.gda.pl/~orlos/

pozdrawiam
serdecznie

--
bartek

2. Data: 2005-07-03 12:09:30

Temat: Było: zyczliwych ...Jest: 39 drzew/krzewów do rozpoznania
Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oto link:
> http://www.amg.gda.pl/~orlos/

6- Pyracantha coccinea
39 - Amorpha fruticosa

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-07-03 12:57:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3 Jul 2005 14:09:30 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> 6- Pyracantha coccinea
> 39 - Amorpha fruticosa

26 - wydaje mi sięże Kolkwitzia amabilis, nie wiem czy wszystkie mają
takie zaczerwienione młode liscie, ale 'Pink Cloud' na pewno - dośc
charakterystyczna cecha w każdym razie...

21 to chyba agrest, ale nie widać cierni:)

28 myślę, że jakiś głóg w każdym razie różowate na pewno.

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2005-07-03 14:07:46

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> charakterystyczna cecha w każdym razie...
>
> 21 to chyba agrest, ale nie widać cierni:)
>
> 28 myślę, że jakiś głóg w każdym razie różowate na pewno.

10 - jakaś trzmielina
17 Moszenki południowe (Colutea arborescens)
30 - któraś czeremcha

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-07-04 02:41:12

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> wrote in message

> 30 - któraś czeremcha

Amerykanska.

Pozdrawiam
Bpjea

6. Data: 2005-07-04 02:48:21

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> 6- Pyracantha coccinea
> 39 - Amorpha fruticosa
> Pozdrawiam, Basia.

Dobrze, ze tytul watku zmienilas, bo w przeciwnym razie moglbym tu nie
trafic.
(tak na marginesie, to widzialem juz dzis ta strone, bo trafilem tam z
innego watku - watek byl jednak tak stary, ze danego zdjecia juz tam nie
bylo).

01a i b - prawdopodobnie suchodrzew Ledeboura
03.jpg - jesion (mozliwe, ze j. wyniosly)
02.jpg - jablon domowa (jakas odmiana)
05.jpg - wyglada na wiaz
07.jpg - dab czerwony
08.jpg - deren jadalny
09.jpg - orzech wloski
11.jpg - forsycja
12.jpg - jesion wyniosly (prawdopodobnie)
13.jpg - lipa
15.jpg - suchodrzew
18.jpg - sosna zwyczajna
19.jpg - zylistek szorstki (odmiana)
20.jpg - deren (moze d. bialy)
22.jpg - forsycja (miedzy innymi)
24.jpg - wyglada na tawule
27.jpg i 33.jpg - tawlina
36 czeresnia ptasia.jpg - to nie czeresnia ptasia (ani wisnia ptasia) ;)
37 - dlaczego mialby to byc deren drzewiasty - nie wiem; deren w kazdym
razie
39 - poszukaj tych cierni lepiej ;) (Basia rozpoznala)
42 - klon Ginnala a nie jesionolistny

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2005-07-04 10:40:07

Od: bartek <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):
> "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Pozdrawiam,
> Bpjea

nawet nie wiecie jak mi pomogliscie, dziekuje kazdemu z osobna ze
poswiecil te chwilke czasu :)
wszystko jeszcze raz przeanalizuje i wszystkiemu przyjze sie blizej
(ciernie :))
pozdrawiam bardzo serdecznie

--
bartek

8. Data: 2005-07-05 10:12:36

Od: "Alicja" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> charakterystyczna cecha w każdym razie...
>
> 21 to chyba agrest, ale nie widać cierni:)

albo czarna porzeczka
Alicja

9. Data: 2005-07-05 10:31:46

Temat: Re: zyczliwych prosze o pomoc :)
Od: "Alicja" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <orlos@[kasujto]amg.gda.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> oto link:
> http://www.amg.gda.pl/~orlos/
>
> pozdrawiam
> serdecznie
>
> --
> bartek

26- Tawuła japo nska Macrophylla
33- Tawlina jarzębolistna

Pozdr.Alicja

brązowe kwiaty cięte
Brak koncepcji - purpurowe na wrzosowisko :(
Daphne
Plamy na rododendronie
Dwa piękne