żylaki a zakrzepica i wielopłytkowość

1. Data: 2003-07-23 16:41:49

Temat: żylaki a zakrzepica i wielopłytkowość
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Jestem laikiem w tych sprawach wiec chciałbym Was prosic o komentarz w
ponizszej sprawie.
mam 23 lata i zylaki na udzie (do zeszlego tygodnia), dzisiaj zauwazylem
niestety kolejne na lydce. Mam za sobą juz wizyte u chirurga naczyniowego,
ktory zaproponował wyciecie - tez tak zrobie, ale za pare miesiecy bo teraz
obowiazki nie pozwalają.
Ale mam pytanie/problem:
Do tej pory pilem herbatke z bratka (na pryszcze), ktora jest niewskazana przy
zakrzepicy pooperacyjnej i wieloplytkowosci. Czy ktos z Was wie, jaki wplyw
maja te choroby na moje zylaki? MOge dalej ją pic?
I drugi preparat: Wyciag ze skrzypu polnego z witaminami ,ktory powoduje
zmniejszanie przepustowosci naczyn krwionosnych - czy to rowniez nie kłóci sie
z zylakami?
Bardzo dziekuje za pomoc.
P.S.
Mam jeszcze pytanie o profilaktyke - pomijam lekarstwa, bo tych pelno, ale o
tryb zycia - bo slyszalem sprzeczne opinie: czy siedzenie tez sie przyczynia do
powstania zylakow? A jesli tak, to siedzenie w jakiej pozycji?
Bede wdzieczny rowniez za inne wskazowki.

2. Data: 2003-07-23 16:44:46

Temat: Re: żylaki a zakrzepica i wielopłytkowość
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Do mojego poprzedniego postu zapomnialem jeszcze napisac, ze ostatnio z tą
nogą, w ktorej mam zylaki, robią sie pewne problemy - a mianowicie; gdy kucam
(nawet krotko), to podczas wstawania odczuwam b. duzy bol w podkolanie (raczej
w miesniach - ale jakis taki dziwny), ktory po kilku sekundach mija. Czy to
moze miec związek z zylakami?
Dziekuje za pomoc i pozdrawiam!

szkolenia: pielęgniarstwo epidemiologiczne
Świnka - choroba
ortopeda
Wydzielina z penisa
Klatka piersiowa :(