żywopłot - krzewy, pnącza i budynek

11. Data: 2006-09-02 10:21:53

Temat: Re: żywopłot - krzewy, pn?cza i budynek
Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A mógłbyś jeszcze raz rzucić okiem na tą pierwszą nazwę? Bo google nic
> nie wypluwa, może jakaś literówka (bo to drugie znalazłem - Juniperus
> communis 'Hibernica')?

Sprobuj pod "Suecica"

> Jeszcze zastanawiam się nad czymś co znam jako śnieguliszka
> (http://tinyurl.com/gapua) - ktoś zna prawidłową nazwę?

Snieguliczka biała
Symphoricarpus albus - sa tez inne gatunki snieguliczek. Ale przeciez
pisales o czyms wieczniezielonym i dosc wysokim?
Bo w przeciwnym razie polecam glogi, tarnine, swidosliwy, itp.

> A wiesz może czy odmiany zimozielone winobluszczu też kwitną tak
> obficie jak ten pięcioklapowy?

Nie ma zimozielonych winobluszczy. Poza tym winobluszcz obficie kwitnie?

> Raczej odpada - w zeszłym roku nawet nie raczyła porządnie wzejść,
> jakieś niedobitki się tylko pokazały.

No to najpierw nawiez ziemie obornikiem, bo cos wto yglada na totalna
degradacje gleby.

Elfir

12. Data: 2006-09-02 18:16:10

Temat: Re: żywopłot - krzewy, pnącza i budynek
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości

> Chyba na to się zdecyduję, bo jest miododajne :-) Jeśli uda mi się w
> tym roku zahaczyć o me drugie włości w lubelskim, to będę mógł nawet
> sadzonki za darmo mieć :-)

Ani zielona przez cały rok, ani ładnie kwitnąca, ani do 2,5 m nie dorasta,
na dodatek w moich okolicach przynajmiej, późnym latem dostaje jakiegoś
grzyba, liście jej zasychają....nigdy nie zrobiłabym zywopłotu ze
śnieguliczki, brzydka jest i tyle.

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

13. Data: 2006-09-03 19:44:14

Od: "Naj" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> poszperałem trochę w sieci, poczytałem grupę i jak byłem w lesie, tak
> dalej jestem ;-)
....>
> 2) jakie pnącze na siatkę ogrodzeniową (ok. 1,5m wysokości) wokół
> ogrodu? Mrozoodporne, półcień. Najlepiej żeby nie było zbyt zwarte,
> tzn. żeby był prześwit wśród liści. Chodzi o to by nie było widać z
> daleka, że siatka jest zardzewiała, bo jej widok działa mi na nerwy.

============
Akebia
Pozdrowienia
Jan

14. Data: 2006-11-03 19:39:57

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naj napisał(a):
> ============
> Akebia
> Pozdrowienia
> Jan

Na piaszczystą glebę i nie osłonięte stanowisko? Interesujące.

Pozdrawiam, Artur.

sadzonki orzecha włoskiego
[SPAM] Sprzedam Zielnik, okazja!!
Dynia - po czym poznac ze dojrzala??