!!

1. Data: 2002-02-16 18:36:02

Temat: Re: !!
Od: "Bula" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

>A to niby dziewczynka gorsza??? Byle zdrowe bylo - to najwazniejsze.
>
>Willie gratuluje :)

Prawda ze zdrowie jest najwazniejsze, ale jakos zawsze facet chce miec
chlopca
pozdrawiam
Bula

1. Data: 2002-02-16 18:59:32

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Willie The Pimp"
> Będę ojcem...

biedne dziecko... :(
Marsel

1. Data: 2002-02-16 19:32:28

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bula"

> Prawda ze zdrowie jest najwazniejsze, ale jakos zawsze facet chce miec
> chlopca

No tak...
a jak już ma.. to bardzo chce mieć dziewczynkę..
A jak już ma trzech, to przeważnie już żałuje, że nie miał dziewczynki;), bo miałby
przynajmniej
jedno "swoje" dziecko.
To Wy nie wiecie, że tylko między córeczką a tatusiem mogą się pojawić zupełnie
specyficzne więzi
:), tak zresztą jak między synem a matką.
I bez mrugania okiem proszę :)) - żadne tam freudy:).
Tak już jest - każdy potrzebuje tego jin do swojego jang i ViceVersa:)
Eva

1. Data: 2002-02-16 19:36:23

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "EvaTM" napisala:

> To Wy nie wiecie, że tylko między córeczką a tatusiem mogą się
> pojawić zupełnie specyficzne więzi
> :), tak zresztą jak między synem a matką.

O tym samym myslalem :)

> I bez mrugania okiem proszę :)) - żadne tam freudy:).

Ale nie pisalem bo tego sie wlasnie obawialem :))

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/
_______________________________________________/

1. Data: 2002-02-16 23:04:46

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greg :

> A to niby dziewczynka gorsza??? Byle zdrowe bylo - to najwazniejsze.

Zgadza się :)

WP

1. Data: 2002-02-16 23:06:59

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTM :

> Przy dziewczynce niebezpiecznie tak kląć.
> Jeszcze załapie ico;) ?

No co Ty, EvaTM, przecież w domu rodzinnym nie przeklinam, a przynajmniej
ograniczam to do minimum.
Przy dziecku nie wolno.

To jest mój cel w życiu.
WP

1. Data: 2002-02-16 23:07:45

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rozalia :

> Gratulacje,
> fajnie poznac takiego ochotnego Tatusia

"Ochotność" mam wpisaną w naturę ;)
WP

1. Data: 2002-02-17 04:07:32

Temat: Odp: !!
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Najszczersze gratulacje i życzenia powodzenia w pracy ojcowskiej oraz abyś
swoje dziecię nauczył takiego dawania sobie rady w życiu, jaką sam
dysponujesz, mam nadzieję.

Uśmiechnięty Homer.
Użytkownik Willie The Pimp <w...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4kbjb$137$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-02-17 05:39:37

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> O tym samym myslalem :)

> Ale nie pisalem bo tego sie wlasnie obawialem :))

no i podwątek saiko się wywiązał :)
najlepszego Willy
a w pierwszej kolejności porodu rodzinnego
to dopiero jazda!
i przeklinać wolno :o)
pierwszy i ostatni raz ;)

Evcia, ja niby wiedziałam jak z tym jing i jang
stąd te dziewczyny na początku :)
ale teraz dopiero poczułam
o co chodzi gdy się olo urodzi ;))

pozdr
Mania

1. Data: 2002-02-17 10:09:09

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" :

> Evcia, ja niby wiedziałam jak z tym jing i jang
> stąd te dziewczyny na początku :)

Spryciula z Ciebie ! :))

> ale teraz dopiero poczułam
> o co chodzi gdy się olo urodzi ;))

Nio... i na dodatek najmłodszy..
Uważaj ! :) żeby nie przegiąć z tym jin-jangiem :)
Bo dziewczyny patrzą... i wszystką nierównowagę Ci kiedyś wypomną :)
Eva

czy psychologia to studia dla idiotow?
terapeuta przyjacielem czy na odwrot???
DŹWIĘKI