07.12.2001 SPOTKANIE!!!!!

1. Data: 2001-11-26 08:22:53

Temat: Re: 07.12.2001 SPOTKANIE!!!!!
Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.ict.pwr.wroc.pl"

> 19. Sylwek (Sly) z Wrocławia - po rozmowie z Erykiem który go przekonał -
> 90%

hej Sylwek, a zaopiekujesz sie dwiema kobietkami z wrocławia?:))))
pozdrawiam
Agnieszka:)))
jak czesto sprawdzasz skrzynke? to nasz jedyny kontakt!:)

1. Data: 2001-11-27 00:57:48

Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

http://www.psphome.htc.net.pl/mapa_lupa.html mozna
> sprawdzic kto skad jest !!!

Zastanawiam się, kto jest autorem tej strony? super 8 osób z Wrocławia, a
mnie tam nie ma pod lupą mieszkam blisko Wrocławia - OŁAWA

pozdrawiam Ania

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]

1. Data: 2001-11-27 03:45:18

Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

> hej Sylwek, a zaopiekujesz sie dwiema kobietkami z wrocławia?:))))

Hej Aga mam nadzieję, że ta druga osoba, o której piszesz to ja!!!
Nie zasypujesz "gruszek popiele" hahaha
Zastanawiam się teraz jak smakują gruszki z popiołu, bo jabłka i ziemniaki
są wyśmienite prawdziwe delicje ;-)
Aguś masz numer mojej komórki możesz wysłać do mnie smsy z inernetu za darmo
ze strony www.text.plusgsm.pl/sms/ tylko nie wiem jaki jest limit sms-ów

Ania z pozdrowieniami

1. Data: 2001-11-27 07:39:24

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "masoneczka" <

> Hej Aga mam nadzieję, że ta druga osoba, o której piszesz to ja!!!

Witam:)
oczywiscie, ze Ty!:))) tylko Sylwek albo juz jesk kuratorem, albo nie jest
troskilwy:))) bo czym mozna tlumaczyc Jego milczenie?:)))
angine wlasnie mam, okna wstawiam w ten weekend, nie widze przeszkod, zeby
nie zobaczyc tych wszystkich ludzi?:))))
Umknelami tylko jedna informacja, bo impreza zaczyna sie o 18 w piatek i
trwa do osatatniego goscia, zatem dopoki nie dojedziemy, skonczyc nie
powinni:))))) nie moge zalozyc, ze beda tam maratonczycy i dlugodystansowcy,
zatem kiedy sie konczy????:) moze TY cos wiecej wiesz?:)

pozdrawiam Aga:)
zaczne esme'owac w przyszlym tygodniu!:)))
nie zarywaj nocy:)))

1. Data: 2001-11-27 09:08:25

Od: <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Aga,
Nie jestem kuratorem i jestem bardzo troskliwy ;-) Napisalem Ci wczoraj emiala
z numerami telefonow do mnie, nie dostalas go? Aderes z ktorego puscilem
tamtego posta jest juz nieaktualny, prosze uzywaj s...@p...com lub ten na
onecie.

Pozdrawiam
Sylwek

1. Data: 2001-11-27 09:25:08

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszko!!
zaczynamy w piątek... na pewno potrwa przez sobotę:)))
jeśli masz pytanka wal na priva i czytaj co rusz pojawiające się aktualności
w nowych watkach...
Pozdrawiam, Eryk

1. Data: 2001-11-27 14:04:56

Od: "psphome (ajr)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

masoneczka wrote in message news:00ff01c17454$01ef0100$135a4cd5@windows9...

> [...]
>
> Zastanawiam się, kto jest autorem tej strony? super 8 osób z Wrocławia, a
> mnie tam nie ma pod lupą mieszkam blisko Wrocławia - OŁAWA

Aniu!

Mapka, na której nie możesz znaleźć swego nicka to tzw. mapka ZUGD, czyli
"Zasłużonych Użytkowników Grupy Dyskusyjnej".
Aby zostać na niej umieszczonym konieczne jest spełnienie dwóch warunków.
Po pierwsze, trzeba być identyfikowalnym na grupie - w sensie terytorialnym
(nadawać posty nie z anonimowej bramki www, albo publicznie powiedzieć
skąd się jest - tak jak to właśnie zrobiłaś :-)).
Po drugie i ważniejsze - trzeba w znaczący sposób wpływać na życie grupy...
a to wymaga zwykle czasu i zaangażowania.
Ty Aniu jesteś z nami od niedawna, więc to masz jeszcze przed sobą :-).
Skoro jednak będziesz na spotkaniu w Warszawie to tym cieplej zapraszamy Cię
do Alei Użytkowników! Przyślij zdjęcie, kilka słów od siebie, i już dzisiaj będziesz
w Alei oraz w stale aktualizowanym miejscu dotyczącym samego spotkania W2001-2

pod adresem http://psphome.htc.net.pl/spotkanie_W2001-2.html

Uwieczniając się w Alei Użytkowników otrzymasz też od nas własną wizytówkę PSP,
która może się przydać, gdy będziesz krążyć po Żabieńcu ...;-))).

pozdrawiam serdecznie
w imieniu redakcji psphome
Agnieszka (guniek).

1. Data: 2001-11-27 15:10:49

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psphome (ajr)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
PSP,
> która może się przydać, gdy będziesz krążyć po Żabieńcu ...;-))).

Aguńku!!
Krążyć nie będzie szanowna Redaktorko:) Przejmę ją wcześniej i zabezpieczę!
Pozdrawiam ciepło, Eryk

1. Data: 2001-11-27 22:06:50

Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie, ze Ty!:))) tylko Sylwek albo juz jesk kuratorem, albo nie jest
> troskilwy:))) bo czym mozna tlumaczyc Jego milczenie?:)))

Hej!!! Wiesz zastanawiam się nad czymś. może Sylwek nie ma ochoty jechać do
Wawki? wiem, że nie był zdecydowany i dopiero przekonał go Eryk (nie wiemy
czy do końca skutecznie). Przeraził się opieką nad dwoma kobietami hehe
:-)))

> angine wlasnie mam, okna wstawiam w ten weekend, nie widze przeszkod, zeby
> nie zobaczyc tych wszystkich ludzi?:))))

Z czego się cieszysz, chyba nie z anginy. Wracaj prędziutko do zdrowia.
Wsawisz okna to w mieszkaniu będziesz chodziła w bluzeczce z krótkimi
rękawami :-)

> Umknelami tylko jedna informacja, bo impreza zaczyna sie o 18 w piatek i
> trwa do osatatniego goscia, zatem dopoki nie dojedziemy, skonczyc nie>
powinni:)))))

Aguś no problem, impreza potrwa ze 3 dni ;-) Najwięcej osób zjedzie dopiero
w sobotę i ja też dopiero w sobotę mogę wyruszyć lub w piątek w nocy (jeśli
wybieramy pociąg!!!)
A TY?

Pozdrawiam Ania

> nie zarywaj nocy:)))

Jak nie sprawdzę poczty z psychologii to noc mam zarwaną!!! Don't worry be
happy!!!

1. Data: 2001-11-28 19:05:26

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka"
> zatem obiecano mi 8 grudnia br. zamontować okna:)))

Każdy sposób prowadzący do celu (czyt. nie przyjazdu na spotkanie) jest
dobry.

trojan uwaga!
To smutne
Psycholog - Wrocław