[0t] Do Pusi

1. Data: 2003-08-19 22:29:46

Temat: [0t] Do Pusi
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochane robotkowiczki i nieliczne robotkowiczki rodzaju
> meskiego...hmm....zły czas na odliczanie chyba...........sporo osobek
> jeszcze na wyjazdach urlopowych i nawet zabagraniczne robotkowiczki
> odwiedzaja polskie katy teraz (cos wiem o tym),wiec jesli chcecie znac
> prawdziwa liczbe naszego luda pozytywnego ,to moze dajta na wstrzymanie do
> konca lata cio?
> Pusia( z zielonego jak piana mrowkojada w szoku Białegostoku)
Nie piszę w odliczaniu bo bym była dwa razy ( a tego Tygryski nie zniosa :-)
Dlaczego mamy się nie odliczać?/?
jak mnie wzrok nie myli to mase dziewczyn wraca,
a ja chętnie dowiem się ile NAs przez wakacje dobiło,
tym bardziej jak zauważyłaś napewno Koleżanko widzę bardzo dużo nowych
twarzy
SaNi- śpiąca i gadająca ;-p

1. Data: 2003-08-19 22:40:31

Temat: Re: [0t] Do Pusi
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a ja chętnie dowiem się ile NAs przez wakacje dobiło,
> tym bardziej jak zauważyłaś napewno Koleżanko widzę bardzo dużo nowych

Nie mata sie nie odliczac :))) ale poczekajta na koniec lata bo obawiam sie
,ze powracajace urlopowiczki nie przebija sie do tego posta i blad
statystyczny frekwencji urosnie ponad miare ...no ale to moja tylko
tzw.sugestion :)))))

Pusia-gadajaca ale jeszcze nie spiaca tylko muzyki sluchajaca

do Sani
[OT] ODLICZANIE !!!
kto zna jakies grupy dyskusyjne traktujace o kosmetykach...?
[xxx] Pilnie poszukiwany Kubus
do annyweroniki