1 dziecko-150-350.000 pln{0-18}

1. Data: 2006-02-20 09:15:59

Temat: 1 dziecko-150-350.000 pln{0-18}
Od: "jan paszek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tyle kosztuje 1 dziecko,niestey ,nawet becikowe nie pomorze niestety,a juz
zapowidzi rzadu ida w kierunku ulezenia rodzinia ,tylko te ulzenie bedzie
jeszcze wiekszym kłoptem niestety zapłacimy za to wszczycy
nietety,zwiekszona inflacja ,wiekszym bezrobociem,wiekszymi rachunkami za
wszysdko niestety, a pozatym niewszystko sie da podłazyc pod watosci
chrzecijakie ,przeciez budowa panssta wyznianowego ,gzie kobiety bedza
przymuszone do rodzienia dziec ,mam nadzieje ze to prrzjdzie.Zanaczam ze
podane przeciaz mnie koszt na jesdno dziecko jest realny niestety ,choc
ekomisci szacuja koszt nawet na 400.000 tys ,wiem ze podałem liczyby
szkojace ,ale jest prawda . Naszego narodu nie stac na takie
wydaki ,gzyz ,jestesmy za słabem ekomicznie narodem-a mamy powaznene długi
siegajce niestety 500.000-700.000 mld złotych,a dojedzie jeszce do tego ze
tych długów niebezdie miał spłac ,a niestety to wszystko tez do tego prowadzi
PROSZE O DYSKUSJE NA TEMAT
LUB ODPIASNIE NA MOJ E-M

2. Data: 2006-02-20 10:32:17

Temat: Re: 1 dziecko-150-350.000 pln{0-18}
Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan paszek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Niestety ja nie rozumieć co Ty do mnie pisać niestety.

Aga

3. Data: 2006-02-20 10:49:14

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Feb 2006 11:32:17 +0100, Baranska <b...@p...onet.pl>
wrote:

> Niestety ja nie rozumieae co Ty do mnie pisaae niestety.

Ty tego nie zrozumiałaś? Brzmiało trochę jak język ludzi biznesu :) Ceny
rosną od popytanej podaży która lata nad rynkiem.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

4. Data: 2006-02-20 12:16:01

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
wiadomości news:op.s49pocni26l578@borek...
> Ty tego nie zrozumiałaś? Brzmiało trochę jak język ludzi biznesu :) Ceny
> rosną od popytanej podaży która lata nad rynkiem.

Teraz dopiero spadłam z krzesła :)))))

Orka

5. Data: 2006-02-20 13:07:22

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dtcc2r$r6q$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Orka" <o...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
> wiadomości news:op.s49pocni26l578@borek...
>
> Teraz dopiero spadłam z krzesła :)))))

Bo jesteś słabem ekomicznie kobietem.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

6. Data: 2006-02-20 13:09:41

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Feb 2006 13:16:01 +0100, Orka <o...@p...onet.pl> wrote:

> Teraz dopiero spad?am z krzes?a :)))))

"Obeliks i spółka"

U mnie w domu "Ty tego zrozumiałeś?" jest na porządku dziennym.

Tak samo zresztą jak "O czym ty do mnie rozmawiasz?" - chociaż źródła nie
znam, kiedyś Młody ze szkoły przyniósł.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski

7. Data: 2006-02-20 13:57:10

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
wiadomości

> Tak samo zresztą jak "O czym ty do mnie rozmawiasz?" - chociaż źródła nie
> znam, kiedyś Młody ze szkoły przyniósł.
To jest z jakiegoś dzieła wybitnego kinematografii polskiej, ale z którego,
to już nie pomnę. "Kiler" albo "Psy", tak mi się wydaje

Pozdrawiam
Magdalena

8. Data: 2006-02-20 15:37:01

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest z jakiegoś dzieła wybitnego kinematografii polskiej, ale z
> którego, to już nie pomnę. "Kiler" albo "Psy", tak mi się wydaje

To wybitne dzielo kinematografii polskiej to "Chlopaki nie płaczą". Nie
napędzaj ojcu stracha, ze jego Młody Psy oglada.

Pozdrawiam imienniczke.
M.

9. Data: 2006-02-20 16:10:29

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Feb 2006 16:37:01 +0100, Magda <m...@p...onet.pl>
wrote:

> To wybitne dzielo kinematografii polskiej to "Chlopaki nie p?acz?". Nie
> nap?dzaj ojcu stracha, ze jego M?ody Psy oglada.

Eeee... Młody to on jest tylko z nazwy ;) 2gi rok uniwerku

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski

10. Data: 2006-02-20 20:23:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siegajce niestety 500.000-700.000 mld złotych,a dojedzie jeszce do tego ze
> tych długów niebezdie miał spłac ,a niestety to wszystko tez do tego

Ćwiczysz pisanie bezwzrokowe? Słownik ortograficzny koza zeżarła?

Jak dyslektyka zaciekawić ortografią?
wyjazd z okazji dnia dziecka
Zniszczą najstarszą 88 -letnią, polską średnią szkołę budowlaną
Do Elske
Jakie nagrody dla dzieciakow z zespolu tanecznego