1000 kcal NON STOP??

1. Data: 2004-09-13 12:25:57

Temat: 1000 kcal NON STOP??
Od: Anjulka <a...@k...kn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy bezpieczne jest bycie bez przerwy na diecie 1000 kcal? Moja kolezanka
od kilku lat sie w ten sposób odzywia, szczupla juz jest bardzo (choc
uwaza, ze nie - anoreksja? ) i twierdzi, ze w ten sposób utrzymuje wagę.
Przeciez nie mozna byc cały czas na diecie, czy organizm nie zbuntuje sie w
pewenym momencie?? Nie umiem jej przetłumaczyć, ze juz czas zacząć odzywiac
sie normalnie....

2. Data: 2004-09-13 12:26:36

Temat: Re: 1000 kcal NON STOP??
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Anjulka pisze:

> Czy bezpieczne jest bycie bez przerwy na diecie 1000 kcal? Moja kolezanka
> od kilku lat sie w ten sposób odzywia, szczupla juz jest bardzo (choc
> uwaza, ze nie - anoreksja? ) i twierdzi, ze w ten sposób utrzymuje wagę.

Ja w ten sposób spaliłbym się ;-)
Z kobiecej gazety wyczytałem, iż na moim treningu spalam
około 900 kcal. ;-) Takie treningi mam 4 razy w tygodniu...

3. Data: 2004-09-13 13:58:28

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Anjulka wyklepał(a):

> [...]
> pewenym momencie?? Nie umiem jej przetłumaczyć, ze juz czas zacząć odzywiac

Z tego co wiem max 3-4 miesiące a potem powinno się wracac do diety
normalnej (te 2000) ale stopniowo po 200 kcal tygodniowo więcej w
jadłospisie.

seniorita

4. Data: 2004-09-14 09:58:57

Od: "Anna Łazowska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeglądam pl.misc.dieta

Witaj!

Jeżeli nie uprawia sportu ani nie stosuje wzmożonego wysiłku fizycznego - nic
jej nie będzie. Chociaż dobrze by było, żeby zwiększyła liczbę kalorii choćby
do 1200. Inna sprawa, że dieta 1000 kalorii jest na dłuższa mete bez sensu -
po powrocie do normalnego odżywiania efekt jojo murowany. Dlatego lepiej
zmienić po prostu tryb życia - więcej sportu, zero słodyczy albo przynajmniej
bardzo niewiele, rozsądne ilości jedzenia (nżt) i tak ciągnąć przez całe życie
nie siedząc bez przerwy nad tabelami. Efekt gwarantowany i bez nadmiernych
wyżeczeń.

Pzdr.
A.

znalezione w galerii zdjec