11-12 latki: o której do lózka ?

1. Data: 2007-11-12 13:52:59

Temat: 11-12 latki: o której do lózka ?
Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O której godzinie wg Was powinny być gonione do spania 11-12 latki, chodzące
do szkoły normalnie na 8-mą?
THX

2. Data: 2007-11-12 14:00:52

Temat: Re: 11-12 latki: o której do lózka ?
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał
| O której godzinie wg Was powinny być gonione do spania 11-12 latki,
chodzące
| do szkoły normalnie na 8-mą?

Moja prawie 7-latka przed 21 już jest w łóżku, ogólnie zaraz potem zasypia
( ma to po mamusi ;) ) i nie wiem co by się mogło wydarzyć żeby ta pora
jakoś dramatycznie się przesunęła.

Żeby nie było, rodzinna 14-latka jest "goniona" koło 20-21 ( no chyba że
robi jeszcze jakieś zaległe lekcje ).

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

3. Data: 2007-11-12 15:33:34

Od: "Annie" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>O której godzinie wg Was powinny być gonione do spania 11-12 latki,
>chodzące
> do szkoły normalnie na 8-mą?
> THX

Wg mnie 12-latek juz jest na tyle duzym czlowiekiem ze powinien moc sam
decydowac o ktorej idzie spac - jak sie raz nie wyspi nastepnym razem
pojdzie wczesniej. Rozni ludzie potrzebuja roznej ilosci snu.
Zaznaczam ze to tylko moje zdanie wyniesione zreszta z domu gdzie taka
metode stosowali moi rodzice i dzialala.

pozdrawiam
Annie

4. Data: 2007-11-12 15:33:35

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>O której godzinie wg Was powinny być gonione do spania 11-12 latki,
> [...]

goniony o 21.30 zwykle kilka minut po 22 jest efekt. w sobotę dłużej

5. Data: 2007-11-12 17:31:39

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>O której godzinie wg Was powinny być gonione do spania 11-12 latki,
>chodzące
> do szkoły normalnie na 8-mą?

o 21.15 jest goniony, o 21.30 lezy w łóżku i szybko zasypia :-)
Aga B.

6. Data: 2007-11-12 18:04:30

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

21 siusiu, ząbki, nóżki, paciorek
21:30 leży w łóżku i ewentualnie czyta
22:00 lulu
Jacek

7. Data: 2007-11-12 18:16:22

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Annie pisze:
> jak sie raz nie wyspi nastepnym razem
> pojdzie wczesniej.

Tiaaaa...

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

8. Data: 2007-11-12 18:18:55

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> O której godzinie wg Was powinny być gonione do spania 11-12 latki, chodzące
> do szkoły normalnie na 8-mą?

Moje (nieco starsze): 22 mają być w łóżkach, książki spakowane, ciuchy
"na jutro" przygotowane, dziecięcia umyte. Jak miały 11 lat ten sam
system działał o godz. 21.

LL

9. Data: 2007-11-12 18:26:26

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Annie napisał(a):
> Wg mnie 12-latek juz jest na tyle duzym czlowiekiem ze powinien moc sam
> decydowac o ktorej idzie spac - jak sie raz nie wyspi nastepnym razem
> pojdzie wczesniej.

Optymistka.
Jak się nie wyśpi, to stwierdzi, że nie idzie do szkoły. Vide wątek
zainicjowany w ubiegłym miesiącu przez obecnego wątkodawcę ("Dziecko nie
chce chodzić do szkoły").

Twardym trza być. 21.30 - dziecko wczesnonastoletnie umyte w łóżku. Może
czytać, czy co tam (słuchać muzyki, wkuwać na klasówkę...). O 22.00
światło zgaszone i żadnego przeszkadzania rodzicom w ciężko zapracowanym
wieczornym relaksie.

--
Old Rena, matka licealisty
[Renata Gierbisz]

10. Data: 2007-11-13 12:49:01

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Nov 2007 19:26:26 +0100, Old Rena napisał(a):

> [...]
> czytać, czy co tam (słuchać muzyki, wkuwać na klasówkę...). O 22.00
> światło zgaszone i żadnego przeszkadzania rodzicom w ciężko zapracowanym

Otóż to, rodzicom chwila wytchnienia się należy. Moje młodsze więc po
bajce, kąpiel, potem też już w swoim pokoju, o 21.00 światło zgaszone.
--
Elżbieta

siedzenia kubełkowe a fotelik
siedzenia kubelkowe a fotelik?