11-o latek zabija 4-o latka

1. Data: 2000-10-24 23:58:27

Temat: 11-o latek zabija 4-o latka
Od: "Mariusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okolicznosc lagodzaca - nie sprawny psychicznie...
Czy powinien zostac wypuszczony na wolnosc? A moze dozywocie? Leczyc? A
chcielibyscie aby takie dziecko bawilo sie z waszym dzieckiem?
A gdyby byl calkiem sprawny psychicznie to jaka powinien kare dostac?
Dlaczego np. ktos kto ma 17 lat i zabija nie dostaje dozywocia?! Bo
niepelnoletni?
Mariusz

1. Data: 2000-10-25 06:44:11

Temat: Re: 11-o latek zabija 4-o latka
Od: Lucyna Kasperczyk <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz" <a...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> [...]
> Mariusz
>

> Moim zdaniem takie dziecko powinno zostac odizolowane od innych dzieci. Rowniez
rodzice tego dziecka powinni zostac przebadani, bo skoro dziecko robi takie rzeczy to

musi w tej rodzinie byc cos nie tak. To dziecko musi byc zamkniete wjakims
zakladzie (mozliwe, ze dla oblakanych
Puka

1. Data: 2000-10-25 09:43:47

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz" <a...@p...onet.pl> wrote in message news:8t57r0
> [...]
> A gdyby byl calkiem sprawny psychicznie to jaka powinien kare dostac?
> Dlaczego np. ktos kto ma 17 lat i zabija nie dostaje dozywocia?! Bo

sprawa jast cholernie kontrowersyjna... wsadzisz dzieciaka do pudla z
kryminalistami... a oni poducza go lepiej, szybciej... trzeba by znalezc
jaka alternatywe... i to mozliwie najszybciej
sos3n

1. Data: 2000-10-25 12:25:39

Temat: Odp: 11-o latek zabija 4-o latka
Od: "Mariusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t69o6$5ie$...@n...tpi.pl...

> [...]
> kryminalistami... a oni poducza go lepiej, szybciej... trzeba by znalezc
> jaka alternatywe... i to mozliwie najszybciej

Jestes sedzia... masz wydac wyrok, kierujesz sie decyzja lawy przysieglych,
czy kierujesz sie wlasnym sumieniem? Co ono Ci podpowiada?
Czy dzieci popelniajace zbrodie powinny byc traktowane jak dorosli
przestepcy czy tez lagodniej?
Mariusz

1. Data: 2000-10-25 13:42:04

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8t69o6$5ie$...@n...tpi.pl...

> Jestes sedzia... masz wydac wyrok,

ok :) wczwam sie w role sedziego...

kierujesz sie decyzja lawy przysieglych,
> czy kierujesz sie wlasnym sumieniem? Co ono Ci podpowiada?

jezeli :
1. dziecko nie zrobilo tego umyslnie to kurator
2. jezeli bylo to zrobione perfidnie - to trzeba zamknac tego osobnika i
poddac go leczeniu
3. jezeli przekroczylo wiek 15 lat, to czyn powinien byc traktowany bardzo
surowo - nie mozna pozwolic by 15stoletnie szczeniaki grasowaly w dzikich
hordach wieczorami po ulicach

> Czy dzieci popelniajace zbrodie powinny byc traktowane jak dorosli
> przestepcy czy tez lagodniej?
> Mariusz

wiesz mialem nieprzyjemne zajscie - wracalem ok 23 do domu (Zoliborz) i
zaczepilo mnie 3 gowniarzy... myleli ze skoro mam na sobie garnitur to
wyskocze z pieniedzy szybciej niz z bootow :)) troszeczke sie pomylili,
jeden dostal w dziob i uciekl , z drugiemu zlamalem niechcacy reke - i
wiecie co bylo najdziwniejsze w tym wszystkim ??? POLICJA - gdyby nie
przypadkowy przechodzien ktory dobrowolnie zlozyl zeznania to zostal by
(JA!!!) posadzony o rozboj !!!!
jaki z tego moral? lepiej dac sie okrasc, pobic i bedziemy mieli mniej
nieprzyjemnosci niz gdybys my sie bronili. A teraz wyobrazcie sobie co by
bylo gdybym mial pozwolenie na bron, i postrzelil gownarzerie ? pismaki i
inne gady poprostu zlinczowaly by mnie
ONI sa zli ( tak sie pisze ) ale co robi sie takiemu gnojkowi w zaplesnialym
dresiku jak sie go zlapie ??? wielkie nic - mysle ze publiczny pregierz,
przez jakis czas powstrzymaly by dzialania 'bandy dresikow'

sos3n

1. Data: 2000-10-26 17:51:34

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Okolicznosc lagodzaca - nie sprawny psychicznie...

------------------ a jakiekolwiek okolicznosci tego
- morderstwa??
- zabojstwa?
- wypadku?
nic nie piszesz, a to przeciez podstawa
Ewa

1. Data: 2000-10-27 11:19:13

Od: "Mariusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pisze o okolicznosciach bo ich nie znam, slyszalem o tym w wiadomosciach
w TV
Ten dzieciak chcial 5 zlotych...

Użytkownik Ewa <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t9tau$174$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-10-27 18:37:42

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pisze o okolicznosciach bo ich nie znam, slyszalem o tym w
wiadomosciach
> w TV
> Ten dzieciak chcial 5 zlotych...

--------------- to jak wydawać jakikolwiek wyrok bez znajomości
okoliczności?

1. Data: 2000-10-29 16:01:15

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lucyna Kasperczyk" <l...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
takie rzeczy to
> musi w tej rodzinie byc cos nie tak. To dziecko musi byc zamkniete

czyli zamiast zapobiegac takim przypadkom tuszujemy sumienie zamykajac
takiego dzieciaka w zamknietym zakladzie ?? czy aby to jest racjonalne
podejscie ? pamietaj ze skoro istnieja takie przyadki w spoleczenstwie ( i
zjawisko to sie nasila) to wskazuje rownoczesnie na to iz nie jest to tylko
i wylacznie sprawa dziecka, ale i rowniez spoleczenstwa, ktore ksztaltuje
wzorce osobowe. Problem nie zniknie jezeli pozamykamy takie dzieciaki, (wg.
taiego rozumowania powinnismy jakas duza wyspe przeznaczyc na kolonie
karna - chociaz zastanawiam sie czy sama taka perspektywa nie odstraszyla by
ich od czynu). Nasze polemiki moga ciagnac sie bez konca, watpie czy
znalezlibysmy rozwiazanie.
Zawsze sa i beda outsiderzy ( osobowosc typu P ktora bedzie pociagalo zycie
pozanawiazsem spoleczenstwa)
pozdrawiam
sosen

1. Data: 2000-10-30 03:30:18

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

sos3n wrote in message <8thhba$n94$1@news.tpi.pl>...

>czyli zamiast zapobiegac takim przypadkom tuszujemy sumienie zamykajac
>takiego dzieciaka w zamknietym zakladzie ?? czy aby to jest racjonalne
>podejscie ?

Nie widze, co jedno ma wspolnego z drugim. W moim pojeciu te dwa procesy nie
zaprzeczaja sie. Moga smialo byc stosowane jednoczesnie.

Pozdrawiam,
jakub

>pozdrawiam
>sosen

Zmotoryzowanie <> osobowość.
czy nerwica może zmniejszyć lub zniszczyć uczucie do ukochanej?
wlosy - pytanie dla pan
Praca z psychologii...
konferencja "Z CIEMNOŚCI W ŚWIATŁOŚĆ -Z KRYZYSU KU PEŁNI"