czy nerwica może zmniejszyć lub zniszczyć uczucie do ukochanej?

1. Data: 2000-10-24 18:52:17

Temat: czy nerwica może zmniejszyć lub zniszczyć uczucie do ukochanej?
Od: "tom" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od czasu pojawienia się jej objawów zauważyłem większe skupienie nad sobą,
zaznaczyło się jakby mniejsze zainteresowanie nią, ale nie dopuszczam nawet
myśli, że miałbym ją zostawić z tego powodu. Jest on super pod każdym
względem i kończenie związku to absurd! Ale coś jakby we mnie się zmieniło.

jak sprawić by moje uczucie do niej znów zabłysło dawnym blaskiem?
(chodzimy ze sobą od 5-u mies. i będziemy mam nadzieję chodzic aż do ślubu)
Jak odzyskać dawną radość ?

tom.

1. Data: 2000-10-24 23:20:20

Od: "Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli przestaniesz poswiecac wieksza czesc uwagi swojemu problemowi
i bedziesz mial wiecej czasu dla niej (w doslownym tego slowa
znaczeniu) to zobaczysz, ze zrobisz wielka przysluge i jej i sobie.
Pobudzisz uczucie, ktore was laczy a ono zaowocuje poprawą
Twojego zdrowia.

> jak sprawić by moje uczucie do niej znów zabłysło dawnym blaskiem?
Jesli chodzi o praktyke to zrob cos dziecinnie prostego, jednak inaczej
niz robisz to zawsze/albo zrob to czego nigdy z nia nie robiles. Postaraj
sie znalezc wolne chwila i wybierzcie sie w jakies romantyczne miejsce.
Porozmawiaj z nia, ale nie przygwodzaj problemami, mow tylko o tym
co wam sprawia radosc. To tak jakbys jak na nowo podrywal, jakbyscie
sie dopiero co poznali. Sprobuj... warto!

> Jak odzyskać dawną radość ?
juz wiesz? :)

1. Data: 2000-10-25 08:42:06

Od: "Wieslaw Paslawski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tom <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t4llq$kjp$...@h...man.lublin.pl...

1. Data: 2000-10-25 08:57:21

Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jak sprawić by moje uczucie do niej znów zabłysło dawnym blaskiem?
> (chodzimy ze sobą od 5-u mies. i będziemy mam nadzieję chodzic aż do

Nerwica , to choroba , która niszczy nie tylko uczucia.
Poddaj się leczeniu !!!
Pozdrawiam Halina

1. Data: 2000-10-25 09:19:12

Od: "Wieslaw Paslawski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jak sprawić by moje uczucie do niej znów zabłysło dawnym blaskiem?
> (chodzimy ze sobą od 5-u mies. i będziemy mam nadzieję chodzic aż do

To czy pozwolisz aby nerwica znieszczyla twoj zwiazek nie zalezy od nerwicy
tylko od Ciebie. Przeciez jestes swiadom tego co robisz a klucz do powodznia
w Twoim zwiazku tkwi w tym, aby twoja dziewczyna zakaceptowala cie lacznie
z ta dolegliwoscia. Jesli cie takiego nie zaakceptuje to moim zdaniem nie
watro
sobie zawracac nia glowy poniewaz nie mozna miec oparcia w takiej osobie.

Czasmi chcialoby sie wszystko zwalic na nerwice. To taka dobra wymowka
na kazda okazje. Ale nie mozna tego robic poniewaz nerwica stanie ci sie
wrecz nawet potrzebna. Moze gdybys nie mial nerwicy to wtedu nasuwalyby
ci sie inne watpliwoaci co do waszego zwiazku?

Musisz miec pozytywne nastawienie do waszego zwiazku i nic wiecej.

Pozdrawiam

Wieslaw

1. Data: 2000-10-25 12:55:07

Od: "ganu" <j...@s...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nawet
> myśli, że miałbym ją zostawić z tego powodu.
Jak myslisz dlaczegfo tak jest!?dlaczego to sie zmienilo?

Jest on super pod każdym
> względem i kończenie związku to absurd! Ale coś jakby we mnie się
zmieniło.

Co sie zmienilo?

> jak sprawić by moje uczucie do niej znów zabłysło dawnym blaskiem?
jak bedziesz czul ze kochasz to nie bedziesz musial nic robic, jesli to
bylo krotkie przemijajace uczucie albo cos w tym stylu to co mozna zrobic...
wmowic sobie ze cos czujesz!???!!

> (chodzimy ze sobą od 5-u mies. i będziemy mam nadzieję chodzic aż do
ślubu)

to zalezy czy bedzie to "cos" co was bedzie razem trzymalo

Pzdrfka Janusz

1. Data: 2000-10-25 18:58:36

Od: "tom" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy zapytalem psychologa czy nerwica faktycznie osłabia uczucia do innych
dostałem odpowiedź twierdzącą....

Ale bardzo mi na niej i tak zależy, więc nie wyobrażam sobie rozstania -
nigdy!
(nie jest bogata)

1. Data: 2000-10-25 19:00:55

Od: "tom" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wieslaw Paslawski" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> ci sie inne watpliwoaci co do waszego zwiazku?
>
> Musisz miec pozytywne nastawienie do waszego zwiazku i nic wiecej.

Ale moja dziewczyna w pełni akceptuje mnie wraz z moją nerwicą.....
Pozdrawiam.

1. Data: 2000-10-26 07:43:26

Od: "Wieslaw Paslawski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tom <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t7adj$rm2$...@h...man.lublin.pl...
> Gdy zapytalem psychologa czy nerwica faktycznie osłabia uczucia do innych
> dostałem odpowiedź twierdzącą....

Moze to i prawda. Ja osobiscie tego po sobie nie stwierdzilem.
Po co sie tak rozwodzic nad ta nerwica. Po prostu trzeba z niej
wyjsc.

Wieslaw

> Ale bardzo mi na niej i tak zależy, więc nie wyobrażam sobie rozstania -
> [...]

wlosy - pytanie dla pan
Praca z psychologii...
konferencja "Z CIEMNOŚCI W ŚWIATŁOŚĆ -Z KRYZYSU KU PEŁNI"
Naprawdę szczęśliwy/a
Re: Eterodynamika - fizyka XXI wieku