120-180 stopni w mikrofali?

1. Data: 2004-03-30 16:32:29

Temat: 120-180 stopni w mikrofali?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

widzialam na miescie platikowe pojemniki do uzywania w mikrofali, ale 1 byl
do 120 stopni C, a drugi do 180. chmmm-skad ja moge wiedziec, ile stopni
jest w tej mikrofali, do czego ich nie mozna uzywac?

1. Data: 2004-04-01 07:49:15

Temat: Re: 120-180 stopni w mikrofali?
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widzialam na miescie platikowe pojemniki do uzywania w mikrofali, ale 1 byl
> do 120 stopni C, a drugi do 180. chmmm-skad ja moge wiedziec, ile stopni
> jest w tej mikrofali, do czego ich nie mozna uzywac?

Nikt nie powie?
To może ja spróbuję z mojego doświadczenia.

Zdaje się, że w mikrofali nie nagrzewa się powietrze tylko konkretny produkt.
woda wrze w temp. ok 100°C, więc swobodnie pożesz gotować płyny, czy
inne "mokre" rzeczy, np. ryż, czy odgrzewać ziemniaczki.
Gorzej jest z tłuszczem. ten nagrzewa się znaczie wyżej. Jeśli więc do ryżu
dodaż łyżeczkę tłuszczu, to ten weżre ci sie w takie pojemniczki paskudnie jak
tylko ryz wchłonie wodę. Odpada przygotowanie np. mięs.
wogóle niewiele można w pojemnikach o takiej dopuszczalności cieplnej:((((

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-04-01 18:26:23

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nikt nie powie?
> To może ja spróbuję z mojego doświadczenia.

bardzo ci dziekuje!!!!!:)))))) juz tracilam nadzieje, ze ktos odpowie. i
ciesze sie, bo na wszelki wypadek kupilam te z wyzsza temperatura:)

a mam do ciebie pytanie, bo mam od niedawna mikrofale. jak gotowac (nie
podgrzewac) surowe ziemniaki, ryz, makaron? ile minut, ile wody?

suszarka do warzyw itp. czy warto?
Automat do pieczenia chleba (promocja w Makro)
co z tego da sie upichcić/
sos miodowy
mazurek