132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...

1. Data: 2010-03-08 17:27:26

Temat: 132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z okazji Dnia Kobiet, znalezione w necie, dlugie ale fajne
Wprawdzie stronka jakas gejowska, to i co z tego

1.. Mężczyźni są silniejsi, ale nie biją kobiet, bo szkoda zachodu
2.. Mężczyźni nie noszą mini-spódniczek
3.. Mężczyźni nie noszą make-upu
4.. Mężczyźni są w ogóle tacy że tak ogólnie to oni albowiem są teges
i jest fajnie
5.. Do 25. powyżej: Ale mężczyzna ma połowę wkładu.
6.. Kiedy mężczyzna widzi w sklepie cudowny obrus, nie kupuje go,
jeśli ma już cztery takie.
7.. Mężczyzna jest oszczędniejszy. Układy: płciowy i wydalniczy
dzielą jeden przewód i nie przeszkadza to w życiu.
8.. Mężczyzna potrafi sikać na stojąco nie oblewając się przy tym.
9.. Mężczyzna jest miły i daje kobiecie wygrać. To dlatego wymyślił
tak mało punktów na swoją wyższość.
10.. Mężczyzna umie rozmawiać przez telefon krócej niż minutę
11.. Mężczyzna potrafi mówić krócej niż minutę
12.. Mężczyzna nie musi się martwić czy buty pasują mu do torebki
13.. Ubrania mężczyzn są przede wszystkim wygodne a potem ładne, a
nie odwrotnie.
14.. Mężczyzna nie musi obgadywać jak fatalnie ubrali się inni faceci
na imprezie.
15.. Mężczyzna wie coś o czołgach, ekonomii, sporcie, technice i
biologii jednocześnie.
16.. Kiedy mężczyzna mówi tak znaczy to tak, kiedy kobieta mówi tak
znaczy to wszystko od tak po nie aż do nie wiem.
17.. Dla mężczyzny szybka decyzja to 3 sekundy, dla kobiety 3 dni.
18.. Mężczyzna się uczy. Kobieta kuje.
19.. Mężczyzna potrafi przyjąć pewne rzeczy za pewniki i obejść się
bez prób zrozumienia. U kobiet kończy się to decyzją w stylu
"pier*olę, bo tak", albo coś w tym kierunku.
20.. Mężczyzna jest w stanie myśleć cały czas o seksie i jednocześnie
zajmować się innymi sprawami
21.. Mężczyzna zawsze umie wybrać najprostsze rozwiązanie.
22.. Kobiety trzymane wystarczająco długo (a zwykle wystarczająco to
tak z 15 minut - 30 przy twardszych sztukach) w towarzystwie innych
kobiet zaczną knuć i w efekcie końcowym mordować, Mężczyźni zaczną się
dobrze bawić
23.. Mężczyzna umie odpowiedzieć na pytanie
"Kochanie co Ci jest?" inaczej niż "Nic"
24.. W sytuacjach ekstremalnych mężczyźni wzbudzają zaufanie, kobiety
powodują panikę
25.. Zresztą większość sytuacji ekstremalnych to wina kobiet.
26.. I wbrew pozorom plamka z kawy na nogawce czarnych spodni to nie
jest sytuacja ekstremalna, o czym większość mężczyzn wie.
27.. To mężczyzna otwiera słoik z ogórkami
28.. Możesz zjeść banana publicznie i nikt nie będzie sie krzywo na
Ciebie patrzył.
29.. Mężczyzna rozwiązuje problemy, kobieta wymyśla wciąż nowe.
30.. Kobiety sądzą, że mężczyźni lubią panny lżejszej konduity,
tymczasem wrażliwy facet lubi dobre kobiety.
31.. Mężczyzna nie potrzebuje ciężkiego plecaka i dwóch toreb na
dwudniowy wyjazd.
32.. Kiedy mężczyzna na imprezie zobaczy innego faceta ubranego tak
jak on, być może, że znajdzie kumpla na całe życie.
33.. Otyły mężczyzna to "Misiek", a otyła kobieta to "Krowa"
34.. Kiedy wokalista zdejmuje koszulkę na koncercie, nie musi z niego
po chwili uciekać.
35.. Mężczyzna nie musi robić sobie dwutygodniowej diety gdy utyje 2
kilo
36.. Mężczyźnie dobrze z zarostem, kobiecie nie
37.. Mężczyzna gdy ma za małe dodatki, godzi się z tym, zamiast
wydawać 2000 na implant
38.. Mężczyzna nie potrzebuje makijażu
39.. Kobiety to płeć piękna... Mężczyźni to płeć mądra... Sami
oceńcie komu żyje się łatwiej...
40.. Mężczyzna nie musi kupować nowej koszuli, jeśli ktoś już go w
niej widział
41.. Mężczyzna wie co to pośpiech
42.. Mężczyzna umie spędzić w sklepie mniej niż 3 godziny.
43.. Mężczyzna może się podrapać i nie martwić się czy ktoś to widzi
44.. Mężczyzna czasem obcina paznokcie
45.. Gdy Mężczyzna ubiera się tak jak kobieta wiemy że jest coś z nim
nie tak, gdy kobieta ubiera się jak mężczyzna to wiadomo, że chce się
upodobnić do ideału
46.. to Mężczyzna zalicza kobietę a nie na odwrót
47.. W filmach z napadami na bank co drugie dziecko ginie przez
krzyczącą kobietę...
48.. Mężczyzna czegoś nie wie, to sam do tego dochodzi, a kobieta
woła mężczyznę...
49.. Mężczyzna wie że skarpety służą do chodzenia w nich a nie do
wypychania staników
50.. Mężczyzna nie zniży się do uderzenia kobiety... woli pobić
innego Mężczyznę
51.. Gdy Mężczyzna prowadzi samochód, mało kto zapina pasy, gdy
kobieta prowadzi samochód, mało kto wsiada
52.. Mężczyzna został stworzony przed kobietą, bo najdoskonalsza
wersja nigdy nie jest najnowszą
53.. Bóg stworzył kobietę jako ostatnią, bo potem się załamał
54.. Kobiety myślą, że punktów na ich wyższość jest o 10 więcej, co
dowodzi że nie umieją liczyć, ani nie umieją myśleć, Mężczyzna wie, że
ta liczba stale się pomniejsza i w efekcie powiększa na korzyść
Mężczyzn
55.. Gdy Mężczyzna chce seksu, wychodzi na ulice i może przebierać w
ofertach, kobieta najpierw musi zatrudnić się w domu publicznym i
zadowolić niezliczona ilość innych, zanim trafi na tego, który ją
zadowoli, co nie jest zresztą takie pewne czy taki ktoś się znajdzie
56.. Gdy Mężczyzna nie zgoli włosów pod pachą, jest prawdziwym
Mężczyzną, gdy kobieta nie zgoli włosów pod pachą, nie jest prawdziwą
kobietą i na
dodatek jest wyśmiewana
57.. To Mężczyźnie Bóg pozwolił nazwać wszystkie zwierzęta na Ziemi i
kobietę, którą stworzył dla niego
58.. Gdy Mężczyzna sika na siedząco, to jest zmęczony, gdy kobieta
sika na stojąco, to jest nienormalna
59.. Mężczyzna naprawia swoje błędy, kobieta tuszuje
60.. Mężczyzna ponosi konsekwencje swoich czynów, kobieta ucieka
przed nimi
61.. Mężczyzna z powiększonym penisem jest pożądany, kobieta z
powiększonymi piersiami jest wyśmiewana i uważana za zakompleksioną i
sztuczną
62.. Mężczyzna może przelecieć nawet 10 dziewczyn na jednej imprezie
i nikt mu nie powie, że jest szmatą
63.. Mężczyzna potrafi zrozumieć, Kobieta zawsze ma własne zdanie
64.. Mężczyzna może wypić 3 piwa i nie ma kaca na drugi dzień
65.. Mężczyzna wymyślił większość rzeczy dla kobiet
66.. To Mężczyzna jest głową rodziny
67.. Mężczyzna nie pije Karmi, on je tylko wymyślił żeby kobiety za
nie płaciły
68.. Mężczyzna nie martwi się o to, że ma za mało par butów
69.. Mężczyzna gdy spotka ładną kobiete nie myśli o tym by spędzić z
nią reszte życia, Kobieta owszem
70.. Mężczyzna nie musi nosić niewygodnych jak szczudła szpilek, żeby
zwrócić na siebie uwagę
71.. To Mężczyźnie Bóg dał władzę nad wszelkim żywym stworzeniem, a
później stworzył żywą kobietę
72.. Mężczyźni są prezydentami, kobiety jedynie ich żonami lub
partnerkami.
73.. Najlepsze ubrania dla kobiet projektują Mężczyźni
74.. Mężczyźni dostrzegają wady całej płci, kobiety ze złości szukają
dziury w całym i czepiają się konkretu, zresztą bez powodu
75.. Mężczyzna potrafi przekonać swoje dzieci do wszystkiego, kobieta
może jedynie poprosić Mężczyznę
76.. Kobieta potrafi rodzić dzieci, ale bez Mężczyzny może jedynie
miesiączkować
77.. Zmarszczki Mężczyzny są dowodem jego wartości, zmarszczki u
kobiety ją zaniżają
78.. Teściu jest człowiekiem, z którym można się napić, pogadać i
pomajsterkować, z teściowej się wszyscy naśmiewają
79.. Najsłynniejsi superbohaterowie to są Mężczyźni
80.. Myśliciele zresztą też
81.. I przywódcy wielkich imperiów
82.. Mężczyzna stwierdza fakty i wykorzystuje je, kobieta potrafi
jedynie przeinaczać je
83.. W społeczeństwie utarło się, że Mężczyzna zdradzający żonę to
przystojniak a kobieta dradzająca Męża to dziwka.
84.. Mężczyźni są prości. Cieszymy się gdy dostaniemy 4-pak piwa za
10zł. Kobieta, która dostanie perfumy za 200zł zaczyna je obwąchiwać,
myśli, myśli i w końcu stwierdza, że sąsiadka ma lepsze i wpada w
depresję.
85.. Dla Mężczyzny banan, ananas, miseczka migdałów i sok z papai to
gów*o a nie śniadanie.
86.. Mężczyźni zazwyczaj żyją krócej. Szukamy szczęścia gdzie
indziej, skoro kobieta nam go nie dała.
87.. Gdy Mężczyzna złapie gumę wysiada z auta, odkręca koło, wyjmuje
zapasowe, przykręca je i jedzie dalej. Kobieta, licząc na błędnego
rycerza, który zatrzyma się i jej pomoże zaczyna majstrować przy
sukience, skraca ją, poszerza do maksimum dekold, po czym zgarnia ją
patrol policji podejrzewający, że złapał nową prostytutkę.
88.. Mężczyzna-górnik wychodzący po ciężkim dniu pracy z dołu budzi
respekt. Kobieta-górnik wychodząca po ciężkim dniu pracy z dołu
budziłaby
politowanie.
89.. Mężczyzna może podziwiać np. Clinta Eastwooda ale nie musi
wyglądać tak jak on.
90.. Mężczyzna wie z czego i jak robi się piwo, wódkę, whisky.
Kobieta wie, że po 2 piwach utyje i sukienka będzie źle na niej
wyglądać.
91.. Dla Mężczyzny deszcz to nic wielkiego. Dla kobiety to dramat na
skalę światową. Rozmazany tusz, podkład, oklapnięte włosy i/lub
złażąca farba, spływający puder i zamoczone ubranie.
92.. Mężczyzna nie musi się bać, że idąca za nim w parku długonoga
brunetka zaciągnie go w krzaki i zgwałci. ON TEGO CHCE!
93.. Kobiety rzucają Mężczyzn gdy już ich nie kochają, po czym
następuje dłuuuuga przerwa (zazwyczaj szukają sensu życia, miłości i
istnenia exa).
Mężczyzna zaczeka, aż znajdzie sobie drugą partnerkę i dopiero
zostawia pierwszą. Masturbacja jest dobra ale seksu nie zastąpi.
94.. Samotny Mężczyzna może do TEGO używać obu swoich rąk. Samotna
kobieta musi szukać pomocy w postaci ogórków, świeczek...
95.. Dla Mężczyzny dobrze ubrana kobieta to to samo co nierozebrana.
96.. Kobiety powodują wypadki próbując ominąć pieska na jezdni,
zabijając trójkę dzieci, staruszkę i kota. Mężczyzna tylko włącza
wycieraczki.
97.. Kobieta kupi Smarta za 50tys i go rozbije. Mężczyzna kupi
używanego Opla za 10tys i też go rozbije. Ale ma do dyspozycji jeszcze
40 tys.
98.. Mężczyzna rzuca marynarkę na kałużę przez którą będzie
przechodziła kobieta. Woli poświęcić ulubiony ciuch niż potem przez 3
dni wysłuchiwać, że ona pobrudziła swoje butki, choć ma jeszcze 20
innych par.
99.. Kobieta to tylko żebro Pierwszego Mężczyzny.
100.. Mężczyzna, któremu urodziły się bliźniki jest dumny. Kobieta,
która urodziła bliźniaki myśli: "Nie pamiętam kim był ten drugi
facet..."
101.. Kobieta z założenia nie jest zbyt inteligentna. Ciągle pyta się
Mężczyzny czy ją kocha. Skoro są razem w łóżku to jest tylko jedna
możliwa odpowiedź.
102.. Mężczyzna widząc kobietę w swoich jeansach i podkoszulku jest
zdziwiony przez chwilę. Kobieta, która zobaczyła Mężczyznę w swoich
pończochach, spódnicy i bluzce w najlepszym razie ląduje na
intensywnej terapii.
103.. Kobieta chodzi do ginekologa bo musi. Mężczyzna zostaje
ginekologiem, gdy chce.
104.. Mężczyzna bez oka, ręki, nogi i pośladka to inwalida. Kobieta
bez oka, ręki, nogi i pośladka to pieprz**e dziwadło.
105.. Dlaczego nie ma smoków? Wymarły z głodu. Widzieliście 18-letnią
dziewicę?
106.. Cała filozofia Mężczyzny może sprowadzić się do schematu:
wejść,dobrze się bawić, zejść.
107.. Kiedy kobieta zostanie papieżem nastąpi koniec świata.
108.. Kobieta zapytana jaki ma samochód odpowiada: czerwony/szybki/
zepsuty.
109.. Kobiety wkładają krótką spódniczkę po czym przez cały czas
starają się ją maksymalnie rozciągnąć zasłaniając jak największą
powierzchnię swoich nóg. Gdzie tu logika?
110.. Mężczyzna ma kumpli bo ich lubi. Kobieta ma koleżanki bo ma z
kim konkurować.
111.. Jeśli Mężczyzna spotyka kogoś mądrzej-szego od siebie podziwia
go. Kobieta nienawidzi.
112.. Jeśli Mężczyzna spotyka kogoś silniej-szego od siebie podziwia
go. Kobieta nienawidzi.
113.. Jeśli Mężczyzna spotyka kogoś przystoj-niejszego od siebie
podziwia go. Kobieta nienawidzi.
114.. Mężczyzna mający psa wie, że jego pupil nie musi być idealnie
czysty. Kobieta mająca psa nie potrafi zrozumieć dlaczego jej pupilka
nie
lubi zapachu lakieru do paznokci i usilnie zciera farbę i odżywkę w
jednym z całej sierści.
115.. Mężczyźni wpuszczają kobietę pierwszą do pokoju. Nie wiadomo,
czy za drzwiami nie stoi psychopata z młotkiem lub tasakiem.
116.. Bóg jest Mężczyzną. Miał Syna.
117.. Bóg stworzył kamienie i widział, że są dobre. Bóg stworzył
marchew i widział, że jest dobra. Bóg stworzył Mężczyznę i widział, że
jest dobry. Bóg stworzył kobietę, przyjrzał się dziełu swemu i rzekł:
"Ty będziesz się malować."
118.. Dlaczego kobiety nie łysieją? Bo włosy mają gdzie zapuszczać
korzenie.
119.. Mimo równouprawnienia świat nauki nadal jest światem mężczyzn.
Dla inteligentnych kobiet brak równouprawnienia nie był przeszkodą.
120.. Mężczyzna wie, że nie jest idealny i akceptuje to. Kobieta musi
się tego dowiedzieć, a jak się dowie, to i tak myśli, że jest.
121.. Nie licząc sytuacji ekstremalnych mężczyzna nie pociąga kobietę
ao jej funkcje seksualne zostają zawieszone w momencie osiągnięcia
spodziewanych profitów. Mężczyzna jest prosty: seksualność nie dla
profitów
a dla przyjemności.
122.. Punkt 99. z listy o wyższości kobiet jest dowodem na to, że
kobieta, która go pisała mało, że nie umie liczyć i myśleć, to jeszcze
nie może
pogodzić się z tym, że zawsze znajdzie się dziesięć punktów
dowodzących wyższości Mężczyzn a nawet więcej.
123.. Kobiety jest więcej w kobiecie niż Mężczyzny w Mężczyźnie, ale
Prawdziwego Mężczyzny jest więcej w Mężczyźnie niż... prawdziwych
kobiet to właściwie już nie ma (te prawdziwe zaraz po maturze zaszły w
ciąże).
124.. Orgazm Mężczyzny jest prawdziwy. Zawsze!
125.. Nikt nie gapi się na klatkę piersiową Mężczyzny podaczas
rozmowy ani na pośladki gdy przechodzi przez korytarz.
126.. Mężczyzna sam otwiera słoiki. I butelkę wina. I uparte zamki w
drzwiach.
127.. Mężczyzna posiada dar niezauważania zagnieceń na ubraniach.
128.. Jeden portfel, jedna para butów, jeden kolor przez wszystkie
pory roku.
129.. Mężczyzna manicure robi przy pomocy scyzoryka.
130.. Mężczyzna zakupy świąteczne dla 15 członków rodziny robi 24
Grudnia, w kilka minut.
131.. Mężczyzna po siedemdziesiątce nie potrafi już uprawiać seksu.
Kobieta już po 50. A po 70 nie potrafi nawet sama przez ulicę przejść
132.. Prawdy o wyższości Mężczyzn są poniżej kłamstw na wyższość
kobiet, ponieważ napisane jest: "ostatni będą pierwszymi a pierwsi
ostatnimi".

przytoczyl (wkleil)
J-23 itede...

2. Data: 2010-03-08 19:26:03

Temat: Re: 132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 18:27, niebożę J-23 wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Wiedziałem!

Qr(a)

_()_ duch święty
I gdzie żeście poleźli,