18 lat - koniec wywiadowek???

11. Data: 2006-11-15 16:24:57

Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message
news:eg0rj57utupn.19tx4txw9ino9.dlg@40tude.net...

>> Skubaniec na prawo sie szykuje.
>
> Może się ne dostanie....

czemu jestes taka niezyczliwa ludziom?

iwon(k)a

12. Data: 2006-11-15 18:56:57

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Nov 2006 15:35:08 +0000 (UTC), Bumba Bumbinska napisał(a):

> Dlaczergo Elu mialby nie dostac sie na prawo? A niech sie dostanie.

To w końcu żartujemy czy n poważnie??

Bo jak się nie dostanie, to was ominie obowiązek alimentacyjny, ot, taki
skrót myślowy.

--
Elżbieta

13. Data: 2006-11-15 20:55:09

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> czemu jestes taka niezyczliwa ludziom?

Ona jest życzliwa rodzicom ;)

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

14. Data: 2006-11-15 20:55:47

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska napisał(a):

> Juz nam wyrzygal,
> ze jak bedzie studiowal bedziemy go musieli utrzymywac do czasu ukonczenia
> studiow, bo o alimentach w przypadku pozostawania bez srodkow nie wspomne
> hehe.

Milusi :)

E.

15. Data: 2006-11-15 21:03:44

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. napisał(a):

> Z reguły
> jest tak, że rodzic goni za pieniądzem i załatwia sprawę wychowawczą, dając
> kieszonkowe. Albo stosuje - jak to nazywam - wychowanie sobotnio-niedzielne.
> W weekend przypomina sobie, że jest rodzicem. Siada, mówi: "Dawaj tu zeszyty
> z całego tygodnia". Rozliczanie, karanie, krzyczenie.

Jakie to wszystko proste.
Basiu, a tak od strony czysto praktycznej to jak Ty sobie na przykład
wyobrażasz takie pełne wychowanie w moim wypadku? Wychodzę o 7.30,
wracam koło 19-20. Od cholery czasu na wspólne spędzanie, nie? (dolicz
jeszcze prace w domu - zwykle koło 1,5 h roboty). A zakupy to się w
ogóle same zrobią, a jak nie to mamusia przywiezie w piątek sama.
Mniej teorii więcej praktyki proponuję.
BTW kocham termin "gonić za pieniądzem". Niektórzy zapominają, że takie
dziecko to i zjeść musi i książki dostać i ciuchy niekoniecznie z
lumpexu. I że samo na siebie nie zarabia.

E.

16. Data: 2006-11-15 23:10:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message

> Ona jest życzliwa rodzicom ;)

aa , taka wybiorcza jest :)
(choc wlasciwie to ja bym nie miala nic przeciwko takiemu rozwojowi
kariery wlasnego dziecka)

iwon(K)a

17. Data: 2006-11-16 06:43:33

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Jakie to wszystko proste.
> Basiu, a tak od strony czysto praktycznej to jak Ty sobie na przykład
> wyobrażasz takie pełne wychowanie w moim wypadku? Wychodzę o 7.30,
> wracam koło 19-20.

Nie da się krócej pracować ? Tak bez kez kokosów, ale za to jest czas
dla siebie i dzieci.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

18. Data: 2006-11-16 08:35:18

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<P...@o...pl> napisał(a):

> Nie da się krócej pracować ? Tak bez kez kokosów, ale za to jest czas
> dla siebie i dzieci.

Często się nie da. I nie mówimy o kokosach.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

19. Data: 2006-11-16 08:48:30

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Często się nie da. I nie mówimy o kokosach.

Przykre, ale czy naprawdę nie da się inaczej ?

20. Data: 2006-11-16 09:03:22

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<P...@o...pl> napisał(a):

> Przykre, ale czy naprawdę nie da się inaczej ?

Pewnie się da. Ja akurat o 17 wracam z pracy. Ale znam wiele
przypdaków, kiedy jest conajmniej trudno. I często są to po prostu
umiarkowanie przedsiębiorcze osoby, wiążące z pewnym wysiłkiem koniec
z końcem na poziomie średniej krajowej lub nieco poniżej.

--
.:: JID:s...@j...org ::.

ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Ciekawy link z GW
Fantasy dla 8 latka?
Ktoś widział fim z Boratem?
a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?