18 lat - koniec wywiadowek???

31. Data: 2006-11-16 11:25:38

Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wyklikał(a):
> Chyba nie mam pojęcia. Mnie wespół z TeŻetką schodzi wszystkiego może
> ze 25 minut, tam i z powrotem, razem z odstawieniem i odebraniem
> juniorstwa ze szkoły i przedszkola. Ale ja ogródka nie mam :>

A ja mam ogródek, dom na zadupiu, pracuję w mieście i w ciągu 30 min jestem
w pracy / domu odstawiając / odbierając po drodze malucha od niani i młodego
ze szkoły. ;-P

Zależy jak się kto ustawi ;o)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

32. Data: 2006-11-16 11:32:44

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):

> Mysle, ze wiekszosc osob sie zastanawia.

Zastanawiać się może i zastanawia, ale....

> Dla niektorych jednak rezerwat przyrody 10 m od domu ma wieksze
> znaczenie niz czas dojazdu do pracy. Niepojete, prawda ?

....ważniejszy dla nich rezerwat koło nosa ( który za rok, dwa
spowszednieje), niż to że się dziennie traci 2-3 godziny na dojazd. Na
szczęście żyjemy w wolnym kraju.

> To sie akurat u przecietnej osoby moze zmienic z miesiaca na miesiac...

5 x w roku ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

33. Data: 2006-11-16 11:39:10

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> MZ jeśli ktoś, wybierając siedlisko ( obojętnie czy w bloku, czy w domu
> ) nie zastanawia się nawet ile czasu dziennie będzie dojeżdżał w te i
> nazad do pracy, to sam sobie winien.

Jeśli najpierw ma się pracę, a potem dobiera miejsce siedliska to oczywiście
masz rację.
Ale czasem najpierw ma się dom/mieszkanie, a dopiero potem szuka pracy.
Często się też pracę zmienia i zazwyczaj rzadko kiedy ma się wpływ na
lokalizację siedziby firmy.

N.

34. Data: 2006-11-16 11:40:38

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

> 5 x w roku ?

Wystarczy, że zmieni się raz i ktoś ląduje na drugim końcu miasta, z dala od
swojego domu.

N.

35. Data: 2006-11-16 11:45:16

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Wystarczy, że zmieni się raz i ktoś ląduje na drugim końcu miasta, z dala od
> swojego domu.

Ciekawe, czy w takiej sytuacji ktokolwiek zastanawia się nad
upierdliwością dojazdów, czy tylko patrzy na kasę.

36. Data: 2006-11-16 11:45:34

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):

> Boś fanaberyjna. Mieszkałabyś jak biały człowiek w bloku, to byś nie
> marnotrawiła :P

Ale Ty do mnie czy do siebie? :P
Moja fanaberia leży w gminie Centrum stolicy średniej wielkości
państwa w Europie Środkowej, to praca w czortu na kuliczkach.
Do centrum w najgorszych korkach samochodem (fanaberia, bo mam metro)
jadę 20 minut.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

37. Data: 2006-11-16 11:47:14

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<P...@o...pl> napisał(a):

> MZ jeśli ktoś, wybierając siedlisko ( obojętnie czy w bloku, czy w domu
> ) nie zastanawia się nawet ile czasu dziennie będzie dojeżdżał w te i
> nazad do pracy, to sam sobie winien.

Wróć. Czasami człowiek się rodzi w jakimś siedlisku, którego nie ma
ochoty zmieniać. Znajduje pracę, która ma dużo zalet. I nagle ta praca
wynosi się 40 km od owego siedliska, zalety wzrastają
nieproporcjonalnie.
Wiem, jest metoda, pracuję nad tym.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

38. Data: 2006-11-16 11:48:14

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie mam pojęcia. Mnie wespół z TeŻetką schodzi wszystkiego może ze
> 25 minut, tam i z powrotem, razem z odstawieniem i odebraniem juniorstwa
> ze szkoły i przedszkola. Ale ja ogródka nie mam :>

Ja też nie mam ogródka, a do firmy dojeżdżam ok. 11 km.
Wszystko w tym samym mieście.
Podejrzewam, że w W-wie bywa jeszcze gorzej.

N.

39. Data: 2006-11-16 11:48:15

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Ale czasem najpierw ma się dom/mieszkanie, a dopiero potem szuka pracy.

W moim świecie zawsze :)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

40. Data: 2006-11-16 11:59:22

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

<P...@o...pl> napisał w wiadomości news:455C4F4C.9BD2C025@o2.pl...

> Ciekawe, czy w takiej sytuacji ktokolwiek zastanawia się nad
> upierdliwością dojazdów, czy tylko patrzy na kasę.

Myślę, że często nie ma się żadnego wyboru i nie jest to kwestia patrzenia
na większą kasę, tylko po prostu kwestia potrzeby utrzymania się.

N.

ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Ciekawy link z GW
Fantasy dla 8 latka?
Ktoś widział fim z Boratem?
a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?