19.11.2005, Wrocław, Bezpłatne warsztaty - rękodzieło tkackie

1. Data: 2005-11-12 18:01:03

Temat: 19.11.2005, Wrocław, Bezpłatne warsztaty - rękodzieło tkackie
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie trafiłam na takie ogłoszenie:
http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosci/141072.html
********************
Rękodzieło tkackie - bezpłatne warsztaty we Wrocławiu
autor(ka): Marzena Motyl
2005-11-10, 02:10

Fundacja OVO dla Kultury i Edukacji zaprasza do Klubu pod Kolumnami na
wieczór z rękodziełem tkackim - 2 spotkanie warsztatowe z cyklu "Rękodzieło
tradycyjne w praktyce" 19 listopada 2005 (sobota) o godz. 17:00.
Comiesięczna impreza klubowa dla miłośników robótek ręcznych oraz osób,
które chciałyby rozpocząć swoją przygodę z nowymi formami rękodzieła.
W czasie spotkania będzie miejsce na autoprezentację prac uczestników
imprezy oraz wymianę doświadczeń - zachęcamy wszystkich do przyniesienia
swoich własnych wyrobów, również osoby kryjące się ze swoją twórczością
robótkową w domu.

W programie:
warsztaty tkania krajek metodą deseczkową,
pokaz tradycyjnych krajek i pasów,
prezentacja prac uczestników wieczoru.
Organizatorzy proszą o przybycie ze zużytymi kartami telefonicznymi (lub
kartonem) i włóczką.
Udział w warsztatach nie wymaga wcześniejszych doświadczeń z rękodziełem.

Miejsce: Klub pod Kolumnami, pl. św. Macieja 21 - Wrocław

WSTĘP WOLNY

Zgłoszenia i informacje: Fundacja OVO, f...@t...pl , www.ovo.prv.pl
, tel.(71)7926868, 0663 336 963
Jak wyglądało pierwsze spotkanie tego cyklu? Więcej w Galerii na
www.ovo.prv.pl .

Może kogoś zainteresuje.

Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna