Jestem dumna/moje robótki/

1. Data: 2005-11-12 15:54:28

Temat: Jestem dumna/moje robótki/
Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

W folderze http://voila.pl/00myl pokazalam mój drugi w życiu patchwork,czyli
narzutę z butelkami wina.Osądzcie,proszę,czy nadaję się do patchworkow,czy
moze tylko do xxx.Są tam tez bluzeczki,a własciwie ich część.

2. Data: 2005-11-12 16:16:14

Temat: Re: Jestem dumna/moje robótki/
Od: "podziwiająca gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W folderze http://voila.pl/00myl pokazalam mój drugi w życiu patchwork,czyli
> narzutę z butelkami wina.Osądzcie,proszę,czy nadaję się do patchworkow,czy
> moze tylko do xxx.Są tam tez bluzeczki,a własciwie ich część.
============================
Kochaniutka, toż to śliczności - narzuta, bluzeczki - cacuszka! Podoba mi się
bardzo.

3. Data: 2005-11-12 20:07:36

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ada wrote:

>W folderze http://voila.pl/00myl pokazalam mój drugi w życiu patchwork,czyli
>narzutę z butelkami wina.Osądzcie,proszę,czy nadaję się do patchworkow,czy
>moze tylko do xxx.Są tam tez bluzeczki,a własciwie ich część.

Hej, swietne !!!

Kot z chrapka na patchwork, ale chyba sie powinnam opanowac...

4. Data: 2005-11-12 20:42:34

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <

> Hej, swietne !!!
>
> Kot z chrapka na patchwork, ale chyba sie powinnam opanowac...

*****
Mysle ze jednak NIE powinnas ...
(sie opanowywac oczywiscie)
AniaK ;-))

5. Data: 2005-11-13 07:43:11

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ana_Koli wrote:

>Użytkownik "Kot" <

>*****
>Mysle ze jednak NIE powinnas ...
>(sie opanowywac oczywiscie)
> AniaK ;-))

A kysz, zgin przepadnij ;) I tak bede lalce robic zestaw porzadkowy do
kojca, bo TYLE ma w nim zabawek, ze co chwila na cos wlazi przy probach
przemieszczania. No i to bedzie patchworkopodobne (chyba). Zaczynam
jutro, dzis, jak sie Jasnie Pan Monrz wreszcie zwlecze z lozka, to
zabieram sie za puf, tez dla lalki, wczoraj kupilam wypelnienie...
Jeszcze tylko musze wymyslec jaki promien maja miec te okregi, co
zachodzac na siebie dadza mi 1/6 tego puf(u? a???) o wysokosci 1 metr i
szerokosci 40 cm... Ktos wie???

Kot

6. Data: 2005-11-13 08:04:48

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kysz, zgin przepadnij ;) I tak bede lalce robic zestaw porzadkowy do
> kojca,

Masz moze pod reka fotke z netu tego zestawu porzadkowego do kojca,bo
zaciekawiwszy sie nieco co to za ustrojstwo...
Pozdrawiam
Pusia znad kawy i z nowa papuga samiczka(moj papug przezywa juz 3 zonke
hehehe ale w realu to jest odwrotnie i to "samiczki" przezywaja facetow- no
nie hehehe....)

7. Data: 2005-11-13 09:43:45

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

>Masz moze pod reka fotke z netu tego zestawu porzadkowego do kojca,bo
>zaciekawiwszy sie nieco co to za ustrojstwo...

Nienie, to moj pomysl wlasny osobisty ;) To bedzie taka plachta
przywiazana do barierki, a na niej mnostwo najrozniejszych kieszeni,
kieszonek i schowkow, no i czoywiscie rozne dyndadua, pociagadua i inne,
zeby zabawnie bylo. Zrobilam jeszcze zestaw porzadkowy (nie wiem jak to
inaczej nazwac, bardzo mi odpowiada francuskie slowo rangement) do
dzidziowych butow: wieszak drewniany na ubrania, a na nim potwornie
kwiecista i kororowa plachta, usztywniona w srodku taka gumowata gabka,
a na wierzchu, po obu stronach, kieszenie na buty, zmarszczone u gory
gumka, zeby te buty nie wypadaly. Bardzo praktyczne. Wchodzi tam w sumie
12 par.

> [...]
>hehehe ale w realu to jest odwrotnie i to "samiczki" przezywaja facetow- no

Czyzbys miala w domu meska, szowinistyczna... papuge? Wykancza bidne
kobitki !! ;))

Kot

8. Data: 2005-11-13 10:06:26

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzbys miala w domu meska, szowinistyczna... papuge? Wykancza bidne
> kobitki !! ;))

Raczej calkiem odwrotnie hehe,mr.papug zachowuje stoicki spokoj,opanowany i
ustepujacy gentelman we wszystkim,spokojniutki do bolu ale widac to sie
czasami oplaca bo przedluza papuzie zycie hehe..
Pusia

9. Data: 2005-11-13 10:13:27

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pusia napisał:

> [...]
> ustepujacy gentelman we wszystkim,spokojniutki do bolu ale widac to sie
> czasami oplaca bo przedluza papuzie zycie hehe..

Pusiu a jaką masz papuge? Ja mam Nimfy -dwóch samców i jedna samiczka.
Cały trójkącik roznosi dom od rana do zgaszenia światła!

10. Data: 2005-11-13 10:15:47

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pusia napisał:

> [...]
> ustepujacy gentelman we wszystkim,spokojniutki do bolu ale widac to sie
> czasami oplaca bo przedluza papuzie zycie hehe..

Zdolna dziewczyno jesteś. Sweterki są piękne, w oko wpadł mi ten ostatni
komplecik.

Pusiu a jaką masz papuge? Ja mam Nimfy -dwóch samców i jedna samiczka.
Cały trójkącik roznosi dom od rana do zgaszenia światła!

Zeskanowałam trochę pomysłów ,wzorów xxx
Pasmanterie w Lublinie
[xxx] warzywa
[szydelko+krysztalki] A moze takie bombki?
[Sprzedam] Bawełna - zgaszony ciemny niebieski