Jestem dumna/moje robótki/

11. Data: 2005-11-13 10:39:03

Temat: Re: Jestem dumna/moje robótki/
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusiu a jaką masz papuge? Ja mam Nimfy -dwóch samców i jedna samiczka.
> Cały trójkącik roznosi dom od rana do zgaszenia światła!

Obecnie mam aleksandretty i parke falistych,mialam nimfy rowniez ale na
razie z powodu rozjazdow nie mam bardziej "inteligentnych" bo kiedys jedna
nimfa z tesknoty z a mna powyrywala sobie wszystkie piora i teraz chce tego
uniknac i zakupie znowu(byc moze nawet are lub zako) jak juz skoncze z
podrozami. Ale nie daje sobie im "na glowe" wlazic.Poniewaz niektore papugi
potrafia inteligencja przewyzszyc psa wiec i tresurka im jest
potrzebna.Kiedys zaopatrzylam sie w ksiazke "Jak wychowywac papugi" i
stosowalam sie do zalecen,dlatego sa dobrze "wytresowane" i nie sprawiaja mi
wiekszego klopotu a ze wychowywaly sie od pisklaka na muzyce Chopina
i,Mozarta i inych klasykow-ktorych uwielbiam wiec nie skrzecza a naprawde
spiewaja=treluja.

A patchwork z winami jest jak dla mnie bomba :-)
Pusia

12. Data: 2005-11-13 10:49:15

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pusia napisał:

> [...]
> spiewaja=treluja.
>
> A patchwork z winami jest jak dla mnie bomba :-)

Jeden samiec jest odkupiony od chłopaka który się albo nim znudził albo
miał go dość - jest lepszy w pilnowaniu mieszkania od psa! Potrafi
nastraszyc! Drugi samiec był zakupiony od hodowcy i jestem szczęśliwa,
ze go kupiłam. Pięknie śpiewa razem z pierwszym papugiem!
Samiczka kupiona w sklepie zoologicznym - miała szczęscie ze trafiła na
nas inaczej by już nie było na tym świecie. Okazało sie ze była chora!
Po ponad rocznym leczeniu powolutku odzyskuje siły i to ona jest przeze
mnie najbardziej rozpieszczana!
Na głowe mi nie wchodzą na szczęście!

13. Data: 2005-11-13 10:59:06

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Narzuta wspaniała, jestem pod wrażeniem. Sweterki też piękne.

pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

14. Data: 2005-11-13 17:52:40

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

>Raczej calkiem odwrotnie hehe,mr.papug zachowuje stoicki spokoj,opanowany i
>ustepujacy gentelman we wszystkim,spokojniutki do bolu ale widac to sie
>czasami oplaca bo przedluza papuzie zycie hehe..

Eeee tam, lepiej zyc szybko i umrzec mlodo ;PP

Kot i glupawka leciutka... Uszylam wewnetrzna czesc puf...u/a/y i
uznalam, ze albo jestem baaaardzo gruba, albo mnie wyobraznia zawiodla.
Puf...a ma w obwodzie 2x i ciutciut wiecej, niz ja w biodrach i jest
GIGANTYCZN...A/Y. Zabraklo mi wypelnienia, jutro jade po nastepny
worek... albo trzy...

15. Data: 2005-11-14 09:39:30

Od: "Małgorzata" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Patchwork świetny, a bluzeczki hitowe!
Może moglabyś się podzielić "instrukcją" do tego czarnego plażowego cacka?
Pozdrawiam gorąco. Małgorzata

Użytkownik "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
>W folderze http://voila.pl/00myl pokazalam mój drugi w życiu
>patchwork,czyli
> narzutę z butelkami wina.Osądzcie,proszę,czy nadaję się do patchworkow,czy
> moze tylko do xxx.Są tam tez bluzeczki,a własciwie ich część.

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Zeskanowałam trochę pomysłów ,wzorów xxx
Pasmanterie w Lublinie
[xxx] warzywa
[szydelko+krysztalki] A moze takie bombki?
[Sprzedam] Bawełna - zgaszony ciemny niebieski