2 + 2 = 4

1. Data: 2012-08-29 12:19:07

Temat: 2 + 2 = 4
Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy człowiek o wolnej woli
jest zmuszony to zaakceptować ?

Zagros

Jn 1:13
13. którzy ani z krwi, ani z żądzy ciała, ani z woli męża,
--------------------------------
ale z Boga się narodzili.
--------------------------------
(BT)

2. Data: 2012-08-29 12:23:16

Temat: Re: 2 + 2 = 4
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zagros" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy człowiek o wolnej woli
> jest zmuszony to zaakceptować ?

A czy musi zaakceptowac grawitacje?

3. Data: 2012-08-29 12:53:46

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał

> A czy musi zaakceptowac grawitacje?

Może się uoprzeć, choć jeśli nie zaakceptuje,
poniesie tego konsekwencje.
Podobnie z 2+2=4.
Czyli absolutnie wolna wola to nie jest zawsze coś,
co trzeba uważać za święte i do czego należy dążyć ?
Czyli człowiek, który uważa się za wolnego, powinien
jednak zwracać uwagę na prawa rządzące materią
i zrezygnować z wolnej woli. O to mi właśnie chodzi,
czy prawa materii ograniczają jakoś wolną wolę.

A może absolutnie wolna wola może występować w bajkach,
gdzie prawa matematyki czy grawitacja nie obowiązują ?

4. Data: 2012-08-29 14:45:36

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zagros" <z...@g...pl> napisał

> Czy człowiek o wolnej woli
> jest zmuszony to zaakceptować ?

A może wolna wola to możliwość reaalizacji
dowolnych projektów.
Zdaje się absolutnie wolna może
występować w bajkach, tak ?

Zagros

1 Kor 15:44
44.Zasiewa się ciało zmysłowe - powstaje ciało duchowe.(BT)

5. Data: 2012-08-29 17:49:18

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sie, 16:45, "Zagros" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Zagros
>
> 1 Kor 15:44
> 44.Zasiewa się ciało zmysłowe - powstaje ciało duchowe.(BT)

W równaniach Lorenza 2+2=5 bo tu masz już wyliczenia po krzywej.
Grawitacja taką jak pojmujemy ,działa tylko na bliskich odległościach,
w ogromnych odległościach kosmicznych te prawa nie działają . Tak więc
nasze ustalenia są względne .

6. Data: 2012-08-29 18:00:52

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał

W równaniach Lorenza 2+2=5

I jaki z tego wniosek, ze 2+2=4 nie jest prawdziwe ?

bo tu masz już wyliczenia po krzywej.
Grawitacja taką jak pojmujemy ,działa tylko na bliskich odległościach,

A liczyłeś kiedyś gwiazdy ?
I co, 2+2 nie jest 4 ?

w ogromnych odległościach kosmicznych te prawa nie działają

Akurat. Kto o tym mówi ?
Liczył kiedyś gwiazdy ?

. Tak więc
nasze ustalenia są względne .

Akurat.
Kto tak dziwnie naucza ?
Może nie do kńca go zrozumiełeś ?

zdar

7. Data: 2012-08-29 18:03:05

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał

W równaniach Lorenza 2+2=5 bo tu masz już wyliczenia po krzywej.

A może tzreba liczyć po prostej ?
I kto naucza, że grawitacja dział po krzywej ?

8. Data: 2012-08-29 19:25:50

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sie, 20:03, "Zagros" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Zagros
>
> 1 Kor 15:44
> 44.Zasiewa się ciało zmysłowe - powstaje ciało duchowe.(BT)

To wyższa matematyka, potwierdza się to co mówiłem o stanie
świadomości. To z grawitacją od kilku lat uważają fizycy że grawitacja
jest błędna, bo działają jej prawa lokalnie. Tak jak kiedyś ludzie
uważali że ziemia jest płaska, bo mieli do obserwacji wąski obszar .
Tak więc wszystko zależy co weźmiemy za prawdę , a jak się okazuje
nawet prawdy ulegają zmianie.

9. Data: 2012-08-29 19:45:16

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał

> W równaniach Lorenza 2+2=5 bo tu masz już wyliczenia po krzywej.
>
> A może tzreba liczyć po prostej ?
> I kto naucza, że grawitacja dział po krzywej ?

To wyższa matematyka,

I to, że wyższa, to ma się jej kłąnieć do stóp ?

potwierdza się to co mówiłem o stanie
świadomości. To z grawitacją od kilku lat uważają fizycy że grawitacja
jest błędna, bo działają jej prawa lokalnie.

Nie sądzę.

Brat, a czy Twoim zdaniem do obliczania
grawitacji służą rownania Lorentza ?

10. Data: 2012-08-29 20:07:37

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sie, 21:45, "Zagros" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Zagros
>
> 1 Kor 15:44
> 44.Zasiewa się ciało zmysłowe - powstaje ciało duchowe.(BT)

No widzisz kiedyś też odpowiadano że ziemia jest płaska. Jak ktoś
powiedział że okrągła, to odpowiadano- nie sądzę.

Dwa Demony antymiłości.
Poszukujemy chętnych do wypełnienia ankiety dotyczącej związków emocjonalnych
Wolna wola
Trójmiasto?
Siedem grzechów głównych kobiet ;)