2 bilety na Fasolki!

1. Data: 2005-11-24 09:27:42

Temat: 2 bilety na Fasolki!
Od: "Sylwia Bartosiewicz" <sylwia.2b(usunto)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do sprzedania 2 bilety na koncert mikołajkowy: Fasolki: Przeboje
jedyneczki i Pana Tik Taka dla każdego dzieciaka" Kupiłam u siebie w
przedszkolu, ale okazało się, że nie możemy pójść.
Kino Grunwald 4 grudnia (niedziela) g.17.00 Cena biletu 10zł.
Moje gg 1362432
Bilety do odebrania dziś około godziny 16.00 przy Czerniakowskiej

2. Data: 2005-11-24 10:45:23

Temat: Re: 2 bilety na Fasolki!
Od: "Sylwia Bartosiewicz" <sylwia.2b(usunto)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nieaktualne

Użytkownik "Sylwia Bartosiewicz" <sylwia.2b(usunto)@wp.pl> napisał w
wiadomości news:dm415t$osc$1@atlantis.news.tpi.pl...

3. Data: 2005-11-24 13:37:45

Od: " PASIK" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe jakie miasto zapewnie takie atrakcje o łaskawcze....

Pasik

4. Data: 2005-11-24 22:56:03

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe jakie miasto zapewnie takie atrakcje o łaskawcze....

Jak widać, to zapewne DC.

Wojtek

5. Data: 2005-11-25 07:28:59

Od: Sebastian Mya <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

PASIK <p...@N...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości

> Ciekawe jakie miasto

Wiadomo - Pępek Polski. ;-)
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n. GG#788049

6. Data: 2005-11-25 21:08:39

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

PASIK napisał(a):
> Ciekawe jakie miasto zapewnie takie atrakcje o łaskawcze....

Jak nie podają nazwy miasta, to zwykle chodzi o Sworne Gacie.
Pozdr,
--
ŁK

7. Data: 2005-11-26 09:14:24

Od: "Sylwia Bartosiewicz" <sylwia.2b(usunto)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
faktycznie zapomniałam napisać o jakie chodzi miasto - WARSZAWA!!!
NIe bywam na tej grupie dyskusyjnej, a skoro napisałam, że nie aktualne to
już nie zaglądałam więcej.
Sylwia

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:43877d72$1@news.home.net.pl...

8. Data: 2005-11-26 16:36:56

Od: " PASIK" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> faktycznie zapomniałam napisać o jakie chodzi miasto - WARSZAWA!!!
> NIe bywam na tej grupie dyskusyjnej, a skoro napisałam, że nie aktualne to
> już nie zaglądałam więcej.
> Sylwia

Pewnie piszę w pustkę bo już się tu nie pojawisz, ale....

Dziwną prawidłowością jest że mieszkańcy miasta stołecznego mają problemy z
koncentracją i najczęściej w usenecie zapominają podać nazwy magicznego
miejsca w którymi mieszkają.
To tylko taka delikatna uwaga.

Pasik(Nie_Sforne Gacie)

9. Data: 2005-11-27 20:36:36

Temat: [ot] Re: 2 bilety na Fasolki!
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

PASIK napisał(a):

> Dziwną prawidłowością jest że mieszkańcy miasta stołecznego mają problemy
> z koncentracją i najczęściej w usenecie zapominają podać nazwy magicznego
> miejsca w którymi mieszkają.

Gdyby dokładnie tak było, było by jeszcze prosto... niestety, mieszkańcy
innych miast też miewają podobne problemy z koncentrację, co już mnie co
już doprowadziło do mniej lub bardziej zabawnego nieporozumienia.

Na szczęście, o czym warto wiedzieć, już od 5 grudnia (czyli za tydzień)
numer kierunkowy stanie się intergalną częścią numeru abonenckiego, czyli
nawet ddzweoniąc do sąsiadki trzeba będzie na początku dodać ten numer.
Trochę to przynajmniej rozjaśni sprawę telefonów...

Pozdr,
--
ŁK z 3Miasta

10. Data: 2005-11-27 20:48:45

Temat: Re: [ot] Re: 2 bilety na Fasolki!
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:438a18f1$1@news.home.net.pl>
Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> pisze:

> [...]
> tydzień) numer kierunkowy stanie się intergalną częścią numeru
> abonenckiego, czyli nawet ddzweoniąc do sąsiadki trzeba będzie na

Z ciekawości - czym kierują się operatorzy wprowadzając te zmiany?

--
PozdrawiaM

Artystyczne zimowisko dla 6-latków?
Co miala na mysli Rozs czyli z blota powstajac
teatrzyk kukiełkowy
Wiersz zimowy i/lub świąteczny
Bylo: taniec towarzyski - jest klasa D :-))