Artystyczne zimowisko dla 6-latków?

1. Data: 2005-11-23 19:35:02

Temat: Artystyczne zimowisko dla 6-latków?
Od: "Oskar " <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedszkole poinformowało nas że jest organizowane tzw. Artystyczne
Zimowisko dla przedszkolaków. Nasza 6-letnia córka bardzo chce jechać, ale
my mamy obawy. Czy wysłalibyście dzieciaka na 6 dni na zimowisko? Zaznaczam,
że to zimowisko nie jest organizowane przez przedszkole tylko przez jakąś
agencję artystyczną REWELACJA z Wrocławia w Morawie koło Strzegomia. Co o
tym sądzicie? Czy słyszeliście o takich zimowiskach?

2. Data: 2005-11-24 09:26:15

Temat: Re: Artystyczne zimowisko dla 6-latków?
Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oskar " <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> agencję artystyczną REWELACJA z Wrocławia w Morawie koło Strzegomia. Co
> tym sądzicie? Czy słyszeliście o takich zimowiskach?

Zima bym nie wyslala. Latem predzej, bo nawet jak sie niedokladnie ubierze
czy przemoczy to nie bedzie to takie straszne. Jak dla mnie 6-latek jest
za maly na zimowe wyprawy. Ania jechala na oboz taneczny jak miala 6 lat,
ale to byla grupa znana, a poza tym bylo w lecie i na tyle blisko, ze
moglam podjechac. Nie powierzylabym takiego malego dziecka jakiejs
agencji, gdzie nie wiadomo jak to bedzie wygladac. Zima moglabym co
najwyzej zapisac na jakies polkolonie.
Chyba, ze w tym samym czasie zaplanujecie zimowy urlop i pojedziecie
gdzies niedaleko zeby miec oko jak to wyglada, a jednoczesnie dziecko
bedzie na zimowisku samo.

Pozdrawiam
Ann
-------------
Przygarnij przyjaciela!
http://www.idz.zgora.pl/main.php?l=pl&p=s
Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Zielonej Górze

3. Data: 2005-11-24 10:29:27

Od: "Ewap" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> agencję artystyczną REWELACJA z Wrocławia w Morawie koło Strzegomia. Co o
> tym sądzicie? Czy słyszeliście o takich zimowiskach?

Mam wrażenie, że dzieci mojej koleżanki były na artystycznych koloniach (też
jestem z Wrocławia). Spróbuję się dowiedzieć.

Ewa

4. Data: 2005-11-30 11:12:56

Od: "Nika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze moje dziecko jest inne, ale uwazam, ze poslanie go samego na kilka dni
pod opieke nie wiadomo kogo... to jeszcze nie teraz.
Nika

5. Data: 2005-12-02 22:40:36

Od: "Oskar " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewap <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał(a):

> [...]
(też
> jestem z Wrocławia). Spróbuję się dowiedzieć.

I my też w końcu zdecydowaliśmy, że córki nie puścimy na to zimowisko.

Co miala na mysli Rozs czyli z blota powstajac
teatrzyk kukiełkowy
Wiersz zimowy i/lub świąteczny
Bylo: taniec towarzyski - jest klasa D :-))
rakieta do tenisa dla 6-latka