2 dni, 30 godzin przed kompem.

następny post »
From: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: 2 dni, 30 godzin przed kompem.
Date: Sun, 1 Sep 2002 10:36:28 +0200

i bol oczu :-(. Witam w czwartek i piatek musialem byc w 2 pracach naraz.
Najpierw miedzy 6:00 a 14:30 w jednej a potem miedzy 15:00 a 21 w drugiej.
Generalnie od 4:00 do 22:30 na nogach w tym 15 godzin przed komputerem.
Maraton taki zastosowalem w czwartek i piatek. Wczoraj tj w sobote,
cholernie piekly mnie oczy i bolala glowa. Bylo to wyjatkowo i zamiaru
powtarzac takich maratonow nie mam. Moje pytanie:

Jak mozna sobie ulzyc w bolu oczu (podejzewam ze i napromieniaowanie
(monitory crt) ma tu znaczenie). Jakies oklady ( z czego?), masaz oczu ??
Cokolwiek. Dzis w niedziele czuje sie o wiele lepiej. Poszedlem wczoraj spac
o 21:00 a wstalem o 9:00 oczy juz nie bola (no moze troszke) ale chcialbym
wiedziec jak moim kochanym oczom odwdzieczyc sie choc troche za trud jaki
poniosly. Z gory dziekuje.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)

ps: zaraz uciekam od komputera :-)