2 dni, 30 godzin przed kompem.

1. Data: 2002-09-01 08:36:28

Temat: 2 dni, 30 godzin przed kompem.
Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

i bol oczu :-(. Witam w czwartek i piatek musialem byc w 2 pracach naraz.
Najpierw miedzy 6:00 a 14:30 w jednej a potem miedzy 15:00 a 21 w drugiej.
Generalnie od 4:00 do 22:30 na nogach w tym 15 godzin przed komputerem.
Maraton taki zastosowalem w czwartek i piatek. Wczoraj tj w sobote,
cholernie piekly mnie oczy i bolala glowa. Bylo to wyjatkowo i zamiaru
powtarzac takich maratonow nie mam. Moje pytanie:

Jak mozna sobie ulzyc w bolu oczu (podejzewam ze i napromieniaowanie
(monitory crt) ma tu znaczenie). Jakies oklady ( z czego?), masaz oczu ??
Cokolwiek. Dzis w niedziele czuje sie o wiele lepiej. Poszedlem wczoraj spac
o 21:00 a wstalem o 9:00 oczy juz nie bola (no moze troszke) ale chcialbym
wiedziec jak moim kochanym oczom odwdzieczyc sie choc troche za trud jaki
poniosly. Z gory dziekuje.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)

ps: zaraz uciekam od komputera :-)

2. Data: 2002-09-02 11:35:52

Temat: Re: 2 dni, 30 godzin przed kompem.
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek"
<topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@
post.pl> napisał w
wiadomości news:aksjhk$1kqnii$1@ID-61226.news.dfncis.de...
> [...]
> wiedziec jak moim kochanym oczom odwdzieczyc sie choc troche za trud jaki

W aptekach dostaniesz:
1.tabletki z wyciagiem z jakiejgoś zielska właśnie dla osób pracujących
przed kompem i chcących wspomóc swoje oczy
2.zel na powieki ze świetlika i czegoś tam jeszcze
3. SAM WIESZ szanuj oczy
PZDR

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

3. Data: 2002-09-03 18:43:07

Od: Lilkac <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a) na pl.sci.medycyna:

> [...]
>wiedziec jak moim kochanym oczom odwdzieczyc sie choc troche za trud jaki

zastosuj oklady z esensji herbaty, pomoze na bol, opuchline itp

pozdrowienia Lilka (nowa w tej grupie)

Dlaczego olej do soku marchwiowego?
Problemy z uszami i woda
Złoto