Dlaczego olej do soku marchwiowego?

1. Data: 2002-09-01 08:30:40

Temat: Dlaczego olej do soku marchwiowego?
Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
swego czasu kupowalem w miescie (robiony na oczach :-) ) sok marchwiowy.
Zawsze pytano mnie sie czy zycze sobie odrobinke oleju (oliwy?). Zazwyczaj
sie zgadzalem tylko nie wiem po co to. Raczej o walory smakowe nie chodzi.

Wczoraj sprawilem sobie sokowirowke (100 zl to duzo??) i kupilem 3 kg
marchwii i 2 kg jablek. Zastanawiam sie jednak czy rowniez ( a jesli tak to
ile) tego oleju dodawac.

Z gory dziekuje.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)

2. Data: 2002-09-01 08:54:05

Temat: Re: Dlaczego olej do soku marchwiowego?
Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

"topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@
post.pl>
napisał(a) na pl.sci.medycyna:

> [...]
>sie zgadzalem tylko nie wiem po co to. Raczej o walory smakowe nie chodzi.
(...)

pewnie w tym celu,by witaminy rozpuszczlne w tluszczach byly latwiej
przyswajalne (lepiej wykorzystane)

pozdrawiam

goha

3. Data: 2002-09-01 13:27:14

Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek"
<topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@
post.pl> napisał w
wiadomości news:aksj6o$1km62u$1@ID-61226.news.dfncis.de...
> [...]
> "Madremu wystarcza dwa slowa, glupiemu to i referatu malo "
>Tłuszcz pomaga przekształcić wit.A w beta-karoten,który jest łatwiej
przyswajalny przez organizm .Można dodać również łyżeczkę masła
roztopionego lub 1/3 szkl. mleka tłustego.

Problemy z uszami i woda
Złoto
SM - badania. Prosze o odpowiedz
Cisnienie dna oka ?