2 glupie pytanka ;)

1. Data: 2004-02-07 15:43:22

Temat: 2 glupie pytanka ;)
Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie wszyscy ;)
pierwsza rzecz ktora mnie nurtuje - taki bajer, jak warzywa, posiekane w
misce (pomidory ogorki i takie tam bzdety), do mikrofali na hiperszybka
kolacje, i na to pierzynke jakas staralam sie wymyslec, ktora nie bylaby
zoltym serem, i wymyslilam bialko ;) i teraz tak: czy moge wlozyc te
warzywa do mikrofali po prostu polane bialkiem i ustawic (i tu kolejny
problem, na ile) normalnie 800W/minutka (za dlugo? za krotko? mozecie
sobie porotflowac ale nie mam pojecia co z tym zrobic ;) ma byc cieple i
szybko :P) czy lepiej usmazyc na patelni bialko jak omlet i przykryc?
to tyle jesli chodzi o pierwsza watpliwosc ;)
druga rzecz - z czym podawac gulasz sojowy (pieczarkowy, z kostka
sojowa) oprocz ryzu, makaronu, kaszy? albo moze jesli juz musi byc to,
to jaki rodzaj ryzu/makaronu/kaszy jest najlepszy do tej potrawy?
wybaczcie moja ulomnosc, i czekam na odpowiedz ;))

Kaja "kamjutka" Puto
gg:432152 k...@o...pl
/When all are one and one is all/
/To be a rock and not to roll/

1. Data: 2004-02-07 15:46:54

Temat: Re: 2 glupie pytanka ;)
Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ehh, chyba cos walnelam z ta minutka, moze jednak to trzeba troche
dluzej, ale przynajmniej bedziecie sie mieli z czego posmiac, bo cos
czuje ze moj post byl z rodzaju "jak ugotowac jajko na miekko" ;)
ale kazdy kiedys zaczynal, nie? :P

--

P-O-M-Ó-Ż-C-I-E (świeża mężatka)
kolorowy alkohol...