2003 Rok Niepelnosprawnych

1. Data: 2003-04-18 13:58:52

Temat: 2003 Rok Niepelnosprawnych
Od: "Melisa" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i co kochani, jak tam obchody roku 2003? :) Ciekawa jestem czy ma to dla
Was - osob niepelnosprawnych - jakis konkretny wymiar. Czy cos sie zmienia,
czy odczuwacie w jakis sposob, ze ten rok jest Rokiem Osob
Niepelnosprawnych? Braliscie udzial w jakims festynie, akcji itd?

Pozdrawiam zajączkowo

Melisa

2. Data: 2003-04-18 14:44:14

Temat: Re: 2003 Rok Niepelnosprawnych
Od: a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam zajączkowo
>
> Melisa
>
> Pozdrawiam serdecznie.Nie mialem specjalnych oczekiwan dotyczacych roku
ON,ale jest mi przykro,ze w TVP ciagle nie wiedza jak bardzo jestem inny.

Mirek Antoniewicz

3. Data: 2003-04-22 07:12:01

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalezlem na radiowych stronach troche na ten temat.
Jest tam tez forum dla niepelnosprawnych. Jak na razie zerowe
zainteresowanie
http://www.radio.com.pl/niejesteminny/

pozdr. Wojtek
------
http://samisobie.clan.pl/~radiol
http://wojtekjab.fm.interia.pl

4. Data: 2003-05-10 08:47:54

Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jeden adres

5. Data: 2003-05-10 08:49:21

Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ta ......... a linku nie dałem :))
http://www.radio.bialystok.pl/aukcja/aukcja.html

6. Data: 2003-05-29 14:45:50

Od: " HvP" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Was - osob niepelnosprawnych - jakis konkretny wymiar. Czy cos sie zmienia,
> czy odczuwacie w jakis sposob, ze ten rok jest Rokiem Osob
> Niepelnosprawnych?

Oczywiscie!
Wlasnie stracilem prace w ZPChr, gdzie obrzydzano mi zycie na wszelkie
mozliwe sposoby, nie pozwalano isc na zwolnienie lekarskie (II gr. ZUS!),
wiec straszony konsekwencjami finansowymi niezbednego mi zwolnienia
napisalem wypowiedzenie!

Poza tym z jednego z wiekszych serwerow znikl link do strony
poswieconej mojemu schorzeniu, chociaz przez kilka mies. byl na swoim miejscu.

Ale poza tym jest fajnie! Trąby grają, a liczne organizacje i firmy
wyciągają ręce po kase!

Aparat sluchowy - jaki wybrać i nie dać sie naciągnąć ?
Nawiążę kontakt z osobami po przeszczepie nerki
Nawiążę kontakt z osobami po przeszczepie nerki
Wielkanoc `2003
wolontariusz - potrzebny