21 stycznia - najbardziej dołujący dzień roku

11. Data: 2008-01-21 17:07:48

Temat: Re: 21 stycznia - najbardziej dołujący dzień roku
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:03:58 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

> No ja tak zrobilem, tzn. zwolnilem sie z chujowej pracy, ktora nie
> dawala mi satysfakcji i prowadze wlasny biznes.

I masz najlepszego szefa na świecie?
:-)

> A cywilizacje bardzo
> lubie, olewam tylko reklamy i naganiaczy :)

Reklamy i naganiacze sa dla małp, cywilizacja chadza innymi drogami :-)

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

12. Data: 2008-01-21 17:10:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:05:02 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

> Ciepelko, drineczki, laseczki, surfing, zaglowki, rekiny :)

:-)
Tiaaa... żeby nie te rekiny tylko...
PS. Laseczki dla mnie też nie bardzo...
PS. A hotele czyste mają? - bo mam urazzzz od pewnego razzzu...

13. Data: 2008-01-21 17:10:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bad Behaviour" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> No ja tak zrobilem, tzn. zwolnilem sie z chujowej pracy, ktora nie
> dawala mi satysfakcji i prowadze wlasny biznes. A cywilizacje bardzo
> lubie, olewam tylko reklamy i naganiaczy :)

Pasożyt ;P
Przeca ta cywilizacyjo bez jednego jak i drugiego długo nie pociongnie!
Wszak to oni utrzymują ten cyrk w ruchu... ;)

14. Data: 2008-01-21 17:14:41

Od: Bad Behaviour <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> I masz najlepszego szefa na świecie?
> :-)

Tak, z ta roznica, ze nie jestem ryzy :)

15. Data: 2008-01-21 17:17:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> pomylić ze "stan-dup") akurat w Izraelu??? One tam podobno paski malują...

Chyba tylko na kompletnych laskach.

16. Data: 2008-01-21 17:19:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:10:34 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Bad Behaviour" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Pasożyt ;P
> Przeca ta cywilizacyjo bez jednego jak i drugiego długo nie pociongnie!
> Wszak to oni utrzymują ten cyrk w ruchu... ;)

No, mówiłam, że dla małp :-) A cywilizacja to swoją drogą podąża ;-P

17. Data: 2008-01-21 17:20:17

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:17:36 +0100, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chyba tylko na kompletnych laskach.

Uderzyłam w stół ;-P

18. Data: 2008-01-21 17:23:07

Od: Bad Behaviour <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:
> Pasożyt ;P

Ba, a nawet wrzód! :)

19. Data: 2008-01-21 17:24:00

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:23:07 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

> Ba, a nawet wrzód! :)

Wrzut - jak widać udany, i dobrze. Miłej wycieczki życzę :-)

20. Data: 2008-01-21 17:43:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ba, a nawet wrzód! :)

Na d. cywilizacji... ;)

Z SCP
Re: Oszołomy
Czy to Bog odpowiada za to ,ze istnieja lesbijki?
Tyle wyroków śmierci wydała polska inkwizycja.
Samobójstwo